منتديات سكس العرب
Twitter
العودة   Arab Sex Forums - منتديات سكس العرب > منتديات القصص الجنسية المتنوعه > منتدي القصص الجنسية

منتدي القصص الجنسية قصص سكس عربي , قصص جنس عربي , قصص سكس حقيقية . قصص نيك , قصص جنسية

« آخـــر الــمــواضــيــع »
         :: مزه لابسه كلسون رفيع داخل فلقات كسها وطيزها وترقص زى اللبوه (آخر رد :جنسى فحل)       :: لبوه بترقص لعشيقها بالاسود الشفاف و تفنس على الارض وخرم طيزها يتفتح زى القعر وينيكها للبيضات (آخر رد :جنسى فحل)       :: شوف رقص الطيز بالبيبى دول المخروم ومزه طالبه النياكه من ورى فى فلقات طيزها (آخر رد :جنسى فحل)       :: سكس محارم بنت بتقلع لاخوها وتفنس على السرير وناك طيزها وفى الاخر سخنت وقعدت على زبره (آخر رد :جنسى فحل)       :: جديد وحصرى لحمه بتتناك جماعى على الكنبه فى شقه دعاره وتاخد اللبن على بزازها (آخر رد :جنسى فحل)       :: بنات تونسيات وايرانيات عراه ملط فى شوارع فرنسا نسخه اصليه (آخر رد :جنسى فحل)       :: المنقبه بتتفرش على الواقف فى محل ويبعبصها ويلعب فى زمبورها الهايج (آخر رد :جنسى فحل)       :: الرقص البلدى الاصلى ام طيز كبيره وهز بالاحمر تدليع للنياكه (آخر رد :جنسى فحل)       :: رقصها وحك فيها لنيك شديد ومثير جدا (آخر رد :جلاله الملك)       :: ظبطها وفيشها فى خرمنيها مزه ملبن وعود ملوش حل (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك كوسها لاجميل فشخها نياكه اهات ملبن صاروخيه (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك كوسها ركب عليه وناكها وكيفها (آخر رد :جلاله الملك)       :: نصف ساعه من نيك الزوجه الممحونه نيك ممتع وشديد (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك القموره الجميله متعها وفشخ فيها خرمينها نياكه (آخر رد :جلاله الملك)       :: ساره شرموطه شغاله عروض تعرض وتقبض كروت شحن (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك شرموطه فى الحمام وظبطها ونكها وكيفها نياكه (آخر رد :جلاله الملك)       :: اخدت زبره تمص فيه وهيا راقده شرموطه جامده جدا (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسكها ونزل فيها بزبره الاسمر نيك شديد وحصرى (آخر رد :جلاله الملك)       :: ضرب ونيك خلفى على السرير شديد ومثير جدا (آخر رد :جلاله الملك)       :: شد على طيزها فيشها وناكها وظبطها نياكه (آخر رد :جلاله الملك)      


الصدفه خير من الف ميعاد ...انا وسوسن

منتدي القصص الجنسية


إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 04-21-2011
مشرف عام سابق
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
الدولة: http://sexel3arab.com
المشاركات: 888
افتراضي الصدفه خير من الف ميعاد ...انا وسوسن

ها هى سوسن البنت الحلوووووووة بنت زى اى بنت بتحب الجنس ولا اخفى عليكم البنت بمعنى بنت بصراحه حلوووووووة جمليه مبتسمه كلام حلووووووووووو المهم الصدفه خير من الف ميعاد ............
ها انا فى السوق اتجول بعد نهاية الشغل وادخل المحلات واتجول فيها وانظر يمينا ويسار على كل الناس من حلولى ذاهبوا الى البيوت ومنهم الى الشغل بعد الظهر ها انا فى الطريق بعد جوله فى السوق ......... وانا اسير بسيارتى و بــــــ بنت فى الطريق وسيارة واقفه وانا قلت اقف يا ولد وخلاص.......... المهم وقفت واذا بيه بنت حلووووووة جميله جدا المهم انا مافى بالى الى شىء بصراحه اعتبر فاعل خير وخلاص بس مش اكثر المهم شفت السياره وانا قلت ياولد شوووو عارفك فى السيارات المهم انا قلت ممكن تكون حاجه سهله بس هى قالت بس وحياتك انا متعجله بجد وعاوزة مشوار ضرورى قلت يله ياولد شوف روحك اليوم وين بيوصل النهار من المكتب الى السيبر و الى السوق والى سوسن المهم قلت شووووووووو انتى مستعجله قالت ايوة بجد وامر ضرورى قلت ممكن تاخدى سيارتى وانا اقعد فى سيارتك ابتسمت وقالت ممكن شووووووو انت تعرفنى ولا ايه قلت شوووووو هو مفيش خير ولا ايه انا ممكن اقولك اركبى معى اوصلك او ممكن اقولك بااااااااى اتصل على اول شخص يجى ويرفع سيارتك وخلاص صح ....... قالت صح بس انت ليه قلت خدى سيارتى معى انى نفس الموديل تقريبا اى مده الصالحيه
يعنى لو سمح وهربت بيها ممكن اخد سيارتها لكن قلت شوووووووووو هى سيارة وانا عارف انها تعود اليه مهما كانت قصدى عندى فى المرور اجيب اسمه البنت سهل عندى المهم قالت لالالالالالالالا انا عاوزك انت توصلنى لو مفيش اى مانع عندك انا ممكن اتصل باى حد لكن اخاف ان يتاخر عليه المهم قلت يله منها نتعرف على بعض المهم قفلت سيارتها واخد سيارتى وذهبت بيها قات فى السياره ممكن نتعرف قالت ايوه سوسن الشغل مدرسه وانت سامى
مهندس كمبيوتر وصاحب سيبر قالت وووووووووك ممكن اجتاجك قلت تحت امرك قالت ممكن الكرت بتاعك وهى قصدها الهاتف قلت كرت ماعندى توا لكن رقم الهاتف المهم قالت اوكى المهم اتصل بيك قلت عادى تفضلى المهم عمرك قالت ممكن سورى اسفه قلت عادى ولكن فى انثا السير رن هاتفها وانا حسيت انها تتكلم مع بنتقالت شوووووووو اتاخرتى كثير ده تفسير الكلام منى لانها بدات تحكى لها على وقف الساياره اى عطلها المهم قالت انا فى الطريق اليها قلت شوووووووو لسه قالت لالالا شويه بس وكان اليوم هو يوم الاربعاء تقريبا المهم وصلت امام بيت والبيت فيه فرح المهم انا انتزحت الفرصه شووووووووووو قلت مافى تفضل الباين فى فرح قالت ايه ده بنت عمى قلت مبارك ........... قلت عقبالك هى بتسمت قالت عقبالك انت انا قلت لالالالالالالالالا مش عاوز اتزوج قالت ليه قلت انا مستريح كده عندى من مريحنى ابتسمت وهى بتنزل من السياره قالت المهم فرصه سعيده وخلينا على اتصال بيك قلت اوكى وهى بتقفل الباب قالت يا مهندس انتى شكلك جامد قلت ايوة ابتسمت قالت نكمل الحديث فى الهاتف .......... المهم ده كله من بعد الظهر المهم انا رحت الى البيت ونمت وانسيت البنت بصراحه ومش عارف شوووووووو صار فيها هى والسياره ........ بعد ذلك فى يوم الخميس اتصلت بيه فى المساء وقالت ياهندسه ياجامد وخلاص وسكتت انا قلت طول شووووووو الهندسه والجامد الهيئه البابن عليها ست حلووووووووة وسكر قالت باى المهم ده فى المساء وانا سبت الهاتف وكملت شغلى المهم بعد العشاء اتصلت تانى وقالت شوووووووووو فرح وقفلت الهاتف وانا حسبتها فى راسى قلت هى تعرفنى ولا ايه المهم ضرب عليها وهى مش عاوزة ترد بعد ذلك عاودة مرة اخر هى شكلها فى الفرح وسطالناس المهم قلت الوووووووووو قلت الووووووو ومش سامع شىء المهم قالت انا سوسن معاك وهى حست انها تعرفنى بس مش عارف الرقم وده خلنى قلت وانا الهندسه وهى قفلت السكه على طول قات ياولد البنت قربت الى الشبكه المهم حولت الاتصال وكان الهاتف مقفل المهم بعد كم يوم ......
قالت الووووووو
قلت ايوة من معى
قالت شوووووووو انت نستنى ولا ايه
قلت طبعا مع العلم ان خزنت اسمها فى الهاتف وان بسطعبت عليها وهى عارفه انى متصل بيها
قلت لالالالالا بس مش عارف مين انتى
قالت اوكى انا سوسن ياهندسه وضحك ضحكه تغنجه يعنى شرمطه
قلت اه هو احنا ننسوا الحلووووووووين ولا ايه
قالت ايوة خدنى بكلامك الحلوووووووو
قلت بجد انتى حلوووووووووة مش مجامله
قالت هو انتى الاتصلت يوم الفرح صح
قلت ايوة وانتى كنت العروس وكان زوجك فى الكوشه صح
قالت وهى بتضحك ياجامد
المهم دردشنافى الكمبيوتر والكلام العادى بس مش اكثر واما قلت خليها تاخد عليك وعادى بس المهم تتكرات الاتصالات بيننا فى الليل والنهار ومرات نعمل رنات وكلام العسل وشويه جنس وانا قات خلاص اليوم يومك المهم قات اول اتصال تانى بقوللها انى عاوزك وهى الفرص جت الى عندى المهم اتصلت فى الصبح وانا من عادتى استيقض متاخر شويه المهم قالت انا فى السيبر وقالت تعال ضرورى قلت اوكى كمان ساعه او اكثر المهم انا اتصلت على الموظفه الا عندى فى السيبر وقلت لها ضيفها اى شىء واعطيها جهاز يكون فى الزاويه يعنى مفيش حد جنبه وهى عارف الجهاز ده المهم اعطتها الجهاز قالت الاستاد شويه وبيجى المهم بعد ساعه جيت قلت صباح الخير هى قالت بصوت عالى وعندى زبائن وقلت صباح الهندسه الجمده وانا قلت فى نفس حتشوفيها الهندسه قلت اوكى شويه بس المهم انا خجلت من الزبائن ........... واحد ضحك وعارف الا كان ....... المهم انا قلت يله اليوم يومك
قالت فى ايه وانتى بتصرخى
قالت عاوزك ضرورى
قلت انا اه شوووووووو عازوة
المهم هى جنبى وانا جالس جنبها هى بتحك ركبتها على فخضى المهم انا حسيت بقشعريره المهم زب قام من نومه المهم هى بتستهبل وتقول ده ياهندسه وتمسك ايدى وانا قلت البنت جميله ومرحه وبتبتسم دايما قلت هزار ده وخلاص المهم حسيت انها كانت مقصورد وكثرت الحركات وقام زب المهم قالت هى مش قلت ياجامد انته ........... طبعا تعجبت منها قالت الا نايم لازم يقوم ده الوقت عليه ممكن يتاخر قلت شوووووووو قالت لا شىء بس وانا حسيت بشىء منها الا نها غيرت الموضوع بسرعه طبعا انا مولع ولكن مش معها فى الكلام بس كيف بندا فى الكلام المهم فتحت الموقع على فى goodeو بنبحت على شىء المهم فجاءت صوره من موقع ثانى خرجت ومش عارف منين المهم كانت الصور بتاعك سكس وهى شهقت وانا ارتبكه وعاوز اقفلها المهم هى مسكت ايدى على الفاره قالت وهى ببتبص عليها سبها شويه المهم انا طبعا فرحت وبعد ما بصت عليها استحركت وضعت راسها فى الارض وقالت حولها حولها .......... المهم انا قلت هو على مجازك اخليها واقفلها قلت لها لالالا انا بخليها واتمعن فيها شويه وهى ابتسمت قالت لالالالالالالالالالالا بليييييييييييييييز بليييييييييييييييييييييييز حولها قلت ده انا مش جامد واذا بها تنظر الى زبى وكان واقف جدا المهم فى الحظ السيء قالت المظفه دقيقه يااستاذ المهم انا خفت زبى قام وهى تبصى عليه والموظفه عاوزنى انا قلت شويه بس المهم قلت شووووووووووو عاوزة ده وووووووووووك كيف اقوم قالت وهى بتستهبل يله ياجامد قلت لها جتشوفى الجامد ايه وانا قمت وهى قامت وكان المكان ضيق شويه لكن لازم لما اقوم المسها وانا قمت وزب لمس فخضها وهى قالت ووووووووك شووووووووو ده وانا حسيت بها انها خلاص عاوز تتناك عاى طول قلت ده الجامد شفتيه قالت صح ياجامد المهم رحت الموظفه وقلت لهل شووووووووو خير ك قالت فى المشكله فى الجهاز الريئس شوفه قلت اوكى المهم كانت بسيطه كان فيروس وعملت استار وتم المشكله على خير المهم رجعت والقيتها خلاص بتضحك عليه المهم انا قلت خلاص ده المقتاح والقفل يله تفتح بعض المهم او ما دخلت حطيت ايدى على كتفها وقالت مستحملش مش دلوقتى قلت انا امته بقاء قالت اعطينى يومين المهم تفرجنا على السكس والكلام وانا بعملك ايه وكده المهم خرجت وانا قعدت فى السيبر بعد ذلك رن الهاتف رديت عليه وقالت زبك حلووووووووووووو قفلت الهاتف نهايا طول اليوم مقفل المهم بعد يوميا فى الساعه العاشره صباحا رن الهاتف وهى عليه
قالت صباح الخير
قلت صباح النور
قالت يله
قلت شوووووووو يله
قالت انت بتهزر ولا ايه
قلت انا مش فاهم شىء
قالت شووووووو كلمنا قبل يومين
قلت اه قصدك جاء موعد النيك
قالت اسكت بليييييييييييييز
قلت كيف يعنى المكان والزمان
قالت انت شووووووووو رائك
قت انا عندى شقه شوووووووووو رائك
قالت كويس
قلت لها كمان نصف ساعه واتصل بيك
قالت كويس وانا عاوزة كده
المهم انا اخدت سيارتى الى السيبر بعد نصف ساعه وانا سعيد يها جدا المهم بعد نصف ساعه اتصلت بيها قلت لها انا قدام السيبر قالت اوكى وانا جايه قلت اوكى المهم جاءت الحلووووووة قلت حلوووووة اليوم وهى مكسوفه وبتضحك قلت اتركى سيارتكى انتى هنا وندهب بسيارتى انا قالت اوكى المهم ركبت سيارتى هى معى بس بتضحك كمان كمان قلت شووووووووووو فى قالت على فكرة انا قبل يومين كنت عاوزة اعمل عمليه قلت على شووووووووو خير شوووووووو فيك
قالت غشاء البكارة كنت مقتوح كيف قالت كنت بمارس العاده السريه وانا ممنوحه كثير ومولع وقالت ووووووووووووك علينا البنات قلت شوووووو الحظ الحلوووووووو قالت انا كنت واخده من اليوم الاتصلت بيك فى الفرح حبوب مانع الحمل لانى حاسه انك عاوز تنيكنتى بجد وانا مجهزه حالى بجد قالت ايوه لانى عندى دكتور واسالتها على ذلك هى بتعملى العمليه قلت كويس اتمتع بالكس قالت بتضحك قالت اسكوت شوووووووووويه كمان ربع ساعه واعمل الا عاوزة المهم وصلنا الشقه وقلت لها اركبى انتى اولا اعطيتها النوع والرقم وذهبت وانا قلت لها اشترى حاجات واجيلك قالت اوكى المهم وصلت ودخلت الشقه واتصلت عليه اتاكد انها فى المكان الصحيح قالت اه هو الكس عنه طويقه دايما صح ..................
المهم اخد عصائر واشياء اكل المهم رحت حتى لا يشك احد فينا المهم عندى مفتاح اخر الى الشقه فتحت الباب وانا ارها قد ذخلت الحمام واستحمت وبسرعه عاليه جدا وانا ذخل استحمه وهى اعدت شويه من الطعام المهم خرجت انا من الحمام وكانت قد قلعت الهدومها الخفيفه وهى لبسه عبايه وتحتها شورت لصق والفلنه خفيفه وهى متعده لنيك وانا خرجت من الخمام فى كليت بس لانى عارف فى نيك قالت اوكى انت جامد بجد المهم اخدت منها العصير وجيت جنبها وحطيت ايدى على كتفها قالت ا ه اه اه اه اه اه اه اه اه شووووووووو سخن انت قلت اه اها اه اه اه اه منك بس
واختها فى حضنى هى بتقول تعرف وبصراحه انا اول مرة احضن سباب بصراحه وبجد وانا اعطيك جسمى كله ليك واعمل فيه الا عاوزة وانا تحت امرك وووووووووووووك ممممممممممم ممممممممممم اف اف اف اف اف اف اف اف
اخدت شفتيها وتعرفوا كانت بتقع منى على الارض من هول البوسه اوله بجد المهم هى تطلق اهات وصيحات ارحمنى ارجوك بليييييييييييييييز بلييييييييييييييييييييز وووووووووووووووووك منك ياجامد وانا مش فاضى اليه امص رقبتها وصدرها المهم قلت لها هى الى غرفه النوم قالت اه اها اه اه اه اه منك بس بببببببببببببببببببببببس اخدها فى الضانى وانا هى لسه فى هدوم بسيطه علينا دخلنا الغرفه وهى ممنوحه على اخر بعد ذلك قلعت الهدوم وانا قلت لها طول مصى زبى قالت كيف قلت لها مش شايف افلام ولا ايه هى كانت خبيرة بجد بس بتستهبل عليه اخد زبى فى فهم وتمص فيه ممممممممممم شووووووو طعمه حلوووووووووو لو عارف انه كده من زمان جربته مممممممممممم
ووووووووك وانا بجد من اول ماوضعته فى فمها انا خلاص تعرفوا لين جلست على السرير المهم تمص قالت عاوزة البن فى فمى بس بسرعه وهى بتلعب فى كسها وانا خلاص المهم بعد فتره جبتهم فى فمها قالت اه اه اه اه اه اه اه ها ه ها هاه ها اه اه اه اه اه اه اه طعمه حلوووووووووووووو كثير اول مرة قالت كنت بتوق طعم كسى بس المهم مصته على اخر تعرفوا لين اخرجت زب هو نام خلاص بس كان نظيف على اخر وبعد ذلل جاء دورى الحس صدرها ورقبتها وهى لسه الكس مبتل بس لسه مجبتهمش المهم امص فيها وهى خلاص مممممممممممممم اف اف اف اف اف اف اف اف اف اف اف اف اف اف اف اف اف خلاص سسسسسسسسسسسسسسسسامى فى الكس فى الكس فى الكس ارجوا قلت لسه شويه هى خلاص مممممممممم وووووووووووووووك ارحمنى حموت بجد بجد على ايدى على كسها واحرك فيها المهم قلت خلاص هى استوت جاء دور على الكس المهم دخلت زب شويه لانه كان صيق جدا وهى خلاص لالالالالالالالالالالالا ارجوا بشويه بشويه المهم دفعت الراس داخل الكس بشويه الى النصف بعد دلك كله وهى خلا ص جبتهم بسرعه وانا ادخل واطلع وهى بترتعش من الشهوة واغمضت عينها وانا قلت جبتهم بجد خلاص وانا اعمل مثل المفتاح لما بدخل فى القفل وعلى شكل دوائر داخل الكس المهم بعد فتره جبتهم انا خلاص المهم نمت فةقها وقلت هى مش قارده تتكلم ووووووووووووووووك منك شوووووووووووو حلوووووووووو الزب فى الكس وامص صدرها من غير نيه لانى انا خلاص استويت كمان المهم بعد راحه قليله وهى كمان قالت يله واحد كمان قلت يله وده اخر واحد وهى تدلك زب بيدها وتقول لو اقدراقطعه واخده معى للبيت بس قلت ييييييييييييياه لدرجه ده قالت واكثر من ذلك بجد واخد شفيفها وامصها وهى كمان مممممممممممم ويدى على صدرها وتانيه على جسمها المهم انا خلاص هى كمان المهم قالت بليييييييييييييييز الظيز لالالالالالا قلت ليه قالت انا عاوزة انهى موضوع النيك لانى لو جرب الظيز مش هنسى معنى النيك وهى على فكر قالت ممكن انزوج الصيف ده من واحد من اقربها وهى موافقه قالت يعنى احسن من العنوسه فى الاخر المهم دفشت زب داخل الكس وهى خلاص وووووووووووووووووك اممممممممممممم ااااااممممممممممممممم ايوة ايوة ايوة ايوة ايوة كمان كمان اكثر بليييييييييييييييييييييز بليييييييييييييييييز
ارجوك ده انا خلاص بجد بجد يله يله المهم بعد فترة طويله جبتهك انا وهى فى نفس الوقت وقالت متشكرة على اليوم الحلووووووووووووو بجد ده اجمل يوم فى حياتى بجد الرتعشنا وكانت حلووووووووووووة المهم جلسنا وتكلامنا فى النيك وقالت انت بجد جامد مش بجملك قلت لها ممكن احصل على بنت او مدام قالت ممكن بس مش وعد احول قلت اوكى المهم لبسنا الهدوم بعد الحمام الهنا وكانت اكثر من رووووووووووووووعه قالت انت جامد بجد وانا بجد حسيت براحه ومتعه منك ومعك دردشنا اكثر من ربع ساعه واحنا بعد عن بعض لانها قالت مش عاوزة خلاص انا كده كويس ومش بجماملك لانها متعمه ما بعدها متعه المهم نزلنا الشقه وانا اولا وهى بعد ذلك ورحت الى السيبر واخدت سيارتها وقالت ياولد ياجامد بجد قالت بااااااااااااااااااى المهم بعد فترة انقطعت العلاقه بيننا وانا دايما عندى نفس الشىء ضرورى الا انيكه مرة او صدفه تنقطع العلاقه معه وبعد فترة من الزمن ممكن سنه او اثنين اذا بالهاتف يرن من معى قالت ياولد ياجامد قلت شووووووووووو الحلوين خلاص نسونه قالت ايوة قلت ليه قالت الزواج ينسى كل شىء المهم تكلمنا على موضيع عامه اوكى باااااااااااااااااااااااااااااااااى



hgw]ti odv lk hgt lduh] >>>hkh ,s,sk ,s,sk hkh hgw]ti hgt

من مواضيعي 0 فاضي ما وراه شيء
0 السمنة تضعف الصحة الجنسية
0 الامتناع عن الملذات الجنسية
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
ميعاد, وسوسن, انا, الصدفه, الف, حجر

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



الساعة الآن 01:12 PM.


:: خريطة المنتدى - SiteMap ::

أقسام المنتدى

قسم التواصل والتعارف ونشر المعرفه بين أعضاء سكس العرب @ منتدي التعارف وتكوين الصداقات والعلاقات @ منتدى الثقافة الجنسية والإستشارات الطبيه @ منتدي أفلام السكس @ منتدى افلام السكس العربي و الشرقي @ منتدي أفلام السكس الأجنبي @ منتدي الصور السكسية @ منتدي أفلام سكس السحاقيات @ منتدى صور السكس العربية و شرقية @ منتدى صور السكس الأجنيبة @ صور السحاقيات @ منتديات القصص الجنسية المتنوعه @ منتدى فضائح مشاهير العرب و الاجانب @ منتدي القصص الجنسية @ منتديات الإداره @ تقديم شكوي أو إقتراح @ المواضيع المحذوفه ( مخالفه للقوانين أو مكرره ) @ أخبار شبكه سكس العرب @ المنتدي العام @ أفلام ومقاطع سكس عربى للموبيل @ منتدي أفلام الرقص الشرقي والسكسي @ منتدي مكتبات أفلام السكس @ منتدي مكتبات أفلام السكس العربي والشرقي @ منتدي مكتبات أفلام السكس الأجبني @ أفلام سكس الشواذ والمثليين @ صور الشواذ المثليين والخولات والجنس الثالث @ منتدي قصص سكس محارم @ منتدي قصص سكس سحاق @ منتدي قصص سكس لواط @ منتدي قصص سكس حقيقية @ منتدي قصص سكس متزوجين @ منتدي قصص سكس إغتصاب وسادية @ افلام السادية والتعذيب وغرائب السكس @ افلام كلاسيكية قديمة @ قسم طلبات الزواج بجميع انواعه @ السكس مع الحيوانات @ منتدي أفلام ومقاطع سكس للموبيل اﻷجنبيه @ منتدي قصص الحب الرومانسية @ البرامج النادرة والكاملة @ سكس أقدام النساء @ افلام سكس هندي @



Warning! You must be over 18 to enter this site .
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى سكس العرب لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها نحن لا ندعم اى كسر حقوق او برمجيات او كراكات وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية فكرية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum Arab Sex does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author .