منتديات سكس العرب
Twitter
العودة   Arab Sex Forums - منتديات سكس العرب > منتديات القصص الجنسية المتنوعه > منتدي القصص الجنسية

منتدي القصص الجنسية قصص سكس عربي , قصص جنس عربي , قصص سكس حقيقية . قصص نيك , قصص جنسية

« آخـــر الــمــواضــيــع »
         :: تجميعه افلام فضيحه مدرب نادي المحله عبدالفتاح الصعيدي وتصويره للنساء في صاله الجيم (آخر رد :RooT)       :: الفيلم التاني لفضيحه نادي المحله عبدالفتاح الصعيدي اللى بينيك النسوان في النادي لا يفوتك (آخر رد :RooT)       :: اول افلام سكس فضيحه مدرب المحله الشهير عبدالفتاح الصعيدي اتفرج اون لاين بدون تحميل لا يفتوك (آخر رد :RooT)       :: مزه لابسه كلسون رفيع داخل فلقات كسها وطيزها وترقص زى اللبوه (آخر رد :جنسى فحل)       :: لبوه بترقص لعشيقها بالاسود الشفاف و تفنس على الارض وخرم طيزها يتفتح زى القعر وينيكها للبيضات (آخر رد :جنسى فحل)       :: شوف رقص الطيز بالبيبى دول المخروم ومزه طالبه النياكه من ورى فى فلقات طيزها (آخر رد :جنسى فحل)       :: سكس محارم بنت بتقلع لاخوها وتفنس على السرير وناك طيزها وفى الاخر سخنت وقعدت على زبره (آخر رد :جنسى فحل)       :: جديد وحصرى لحمه بتتناك جماعى على الكنبه فى شقه دعاره وتاخد اللبن على بزازها (آخر رد :جنسى فحل)       :: بنات تونسيات وايرانيات عراه ملط فى شوارع فرنسا نسخه اصليه (آخر رد :جنسى فحل)       :: المنقبه بتتفرش على الواقف فى محل ويبعبصها ويلعب فى زمبورها الهايج (آخر رد :جنسى فحل)       :: الرقص البلدى الاصلى ام طيز كبيره وهز بالاحمر تدليع للنياكه (آخر رد :جنسى فحل)       :: رقصها وحك فيها لنيك شديد ومثير جدا (آخر رد :جلاله الملك)       :: ظبطها وفيشها فى خرمنيها مزه ملبن وعود ملوش حل (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك كوسها لاجميل فشخها نياكه اهات ملبن صاروخيه (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك كوسها ركب عليه وناكها وكيفها (آخر رد :جلاله الملك)       :: نصف ساعه من نيك الزوجه الممحونه نيك ممتع وشديد (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك القموره الجميله متعها وفشخ فيها خرمينها نياكه (آخر رد :جلاله الملك)       :: ساره شرموطه شغاله عروض تعرض وتقبض كروت شحن (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك شرموطه فى الحمام وظبطها ونكها وكيفها نياكه (آخر رد :جلاله الملك)       :: اخدت زبره تمص فيه وهيا راقده شرموطه جامده جدا (آخر رد :جلاله الملك)      


عينيها قالت نيكني نيكني

منتدي القصص الجنسية


إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 04-21-2011
مشرف عام سابق
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
الدولة: http://sexel3arab.com
المشاركات: 888
افتراضي عينيها قالت نيكني نيكني

اعزائي اصدقاء منتدانا الجميل كل عام وجميعكم بخير وسعادة بمناسبة العام الجديد2008م والتقي معكم اليوم في قصة من قصص النيك الذيذ ولكنها هذه المرة حدثت مع صديقي رامي والذي قصها علي عندما كنا معا في رحلة خلوية جميلة وتذكرها عندما شاهدنا بنت جميلة جدا تشبة ملكات الجمال شكلا وتشبة الملكات الحقيقية موضوعا ، فعندما رأها تذكر هذه القصة وبدأ يقص علي فحواها قائلا :
كنت في ايام دراستي الجامعية متفوقا جدا لدرجة كان اكثر زملائي في الكلية لا يحضرون محاضرات او قاعات البحث ويكتفون بان اقوم بشرح المنج الدراسي لهم في كافتيريا الكلية في مقابل اكلة او مشروبات وذلك لضيق ذات اليد لان اسرتي كانت فقير بعض الشئ ولا يستطيعيون تلبية طلباتي الا بالكاد واستمريت علي هذا الحال حتي دخل الجروب بتاعنا ولد ايراني اسمه نهاد وتعرفت عليه واخبره زملائي عني وعن قيامي بشرح الدروس لهم وبالفعل بدأت اشرح له هو الآخر مقابل اشياء اكبر من مجرد الاكل والمشروبات فكان يشتري لي قميص في مرة ومرة اخري زجاجة برفان وما الي ذلك وكان نهاد شاب طويل وعريض وابيض البشرة وشعره طويل حتي اذا رأيته من الخلف تعتقد انه بنت جميلة جدا . وفي يوم من ايام الدراسة وكانت محاضرات مسائية تنتهي في العاشرة مساءا عرض علي نهاد ان يوصلني بسيارته فوافقت علي الفور وركبت السيارة بجانبه وكنت اشعر به ينظر الي بطريقة غريبة لم الحظها عليه في الكلية فكان ينظر الي شعر صدري ويحاول ان يلمسه وهو يتحدث الي بطريقة وكأنها عفوية ثم يحاول ان يضع يدي علي رجلي وانا اجلس بجانبه ثم ينزل بها وكانها عفوية ليتحسس زبري ولاول مرة في حياتي وانا سني 21 سنة ينتصب زبري علي لمسات ذكر مثلي فتعجبت ولكنه كان يفعلها بطريقة غريبة تجعل زبري ينتصب بشدة وتكرر ركوبي معه سيارته وكان مستمر في افعاله معي حتي ادمنتها لانني كنت اشعر بشئ من الاستمتاع وشعر هو بذلك فعرض علي ان اذهب معه الي بيته لنذاكر سويا فوافقت علي الفور . وعندما وصلنا الي بيته ادخلني غرفة نومه واعطاني بيجامة حريرية لارتديها بدلا من ملابس الخروج التي ارتديها ثم جلسنا نذاكر حتي دخلت علينا اخته مهرة وعرفنا علي بعض وجلست معنا بعض الشئ وتكلما معا بالفارسي لم افهم ماذا يقولون ولكني شعرت ان اخته مستائه من حضوري مع اخيها المهم انصرفت الي غرفتها واستكملنا دراستنا ثم فجأة ترك نهاد مكانه علي المكتب ورمي بنفسه علي سريره وهو يتنفس بشدة شعرت معها ان روحه سوف تخرج من جسده وانتفض فجأة من علي سريرة ووقف بجانبي ورفع رأسي اليه وهو يقول شوف رامي انا تعبان جدا ومفيش حد حيقدر يرحيني الا انت ايه رأيك؟ نظرت له وانا اقول خلاص اقوم اروح واسيبك تستريح يانهاد مفيش مشكلة استكمل حديثة بعصبية وهو يقول ياخي افهم بقا بقولك انا تعبام ومفيش حد حيقدر يريحني الا انت ففهمت قصده وتعمدت العبط وانا اقول له مش فاهم انت عايز يانهاد ماتقول علي طول فنظر لي في مسكنة غريبة وهو يقول الاول اوعدني ان اي شئ يحصل بيننا ماحدش في الكلية كلها يعرفه قلت له اوعدك ياسيدي قول بقا فنظر لي ممتنا ويضع يده علي زبري ويقول انا مريض يارامي وعلاجي الوحيد اني اتناك زي اي مرأة ومش مرأة عادية كمان لا مرأة شرموطة ياتري الاقي علاجي عندك فنظرت له وقلت له ديه اول مرة اسمع عن شاب بيتناك ومش عارف ان كنت حاقدر انيكك والا لا قصدي يعني زبري حيقف والا لا فنظر لي بسعادة وهو يقول لا ديه بقا سيبها عليا انا كفيل بيها بس اوعدني مفيش حد يعرف انك نيكتني وحاديلك كل اللي انت عايزة من فلوس ولبس واكل وشرب فوافقت ولم اعرف هل انا وافقت لاشعر بانني انيك مثل اصدقائي الشباب اللي بينيك بنات بفلوس وانا مش قادر انيك اي بنت او امرأة لعدم وجود المقابل الذي يطلبوه من نائكيهم ام لانه سوف يغدق علي بالمال الذي سوف يحقق لي الكثير مما اطلبه ولا توفره لي اسرتي الفقيرة وبالفعل جلس نهاد علي ركبتيه واخرج زبري من مرقده وبدأ لحسه ومصة بطريقة شاب فعل ذلك كثيرا جدا ثم اخدني من يدي وذهب بي الي السرير وخلعنا ملابسنا فرأيت زبره حجم غير عادي فدهشت من هذا الحجم والذي شعرت انه زبر حمار او حصان وايضا سبب دهشتي ان صاحب هذا الزبر خول بيتناك واستكمل المص واللحس حتي انتصب زبري بشدة وكاد ان يقذف حليبه وبخبرة الخول اخرجه من فمه ثم ارقدني علي ظهري وجلس علي زبري بشدة فترس زبري في طيزه وبدأ يقوم ويجلس عليه وهو مستمتع استمتاع غريب وظل علي هذا الحال ثم نهض من علي زبري وجلس في وضع الكلبة ثم اتيت من خلفه وانا متهيج جدا وظرفت كامل زبري المتصب كقضيب السكة الحديد داخل طيزة فبدأ ينهج باستمتاع ويطلب مني ان اقول له كلمة ياخول يامتناك وانا انيكه حتي قذفت حليب زبري في طيظه وبدأت اتعب فنزلت من فوق طيزه وارتميت علي السرير علي وجههي منهكا من كثرة وقوة النيك وشعرت انني سوف اذهب في النوم فشعرت بشي يحدث خلفي فنظرت فوجدت نهاد يحاول ان ينيكني انا الآخر وانا ملقي علي وجهي فدفعت بشدة عني وانا اعنفه ولكني لم استطع لقوته البدنية وشعرت بزبره يلمس طيزي ثم يقذف حليبه علي طيزي بدون ان يدخل زبره في طيزي فشعرت بالقرف منه ولطته علي وجهه بالقلم وانا اعنفه وهو يعتذر بكل حياء شديد ثم خرج وعاد الي يطلب مني ان اذهب الي الحمام للنظافة ودخلت الي الحمام وجدته حمام اكثر من رائع واغتسلت وانا مازلت بدون ملابسي فشعرت بصوت خارج الحمام ففتحت باب الحمام ببطء شديد لاجد رجل معمم يظهر من هيئته انه رجل صعيدي يدخل الي غرفة اخته مهرة وهي تغلق الباب خلفه فشدني الموقف فلبست ملابسي وخرجت ببطء ممرت بغرفة نهاد وجده ملقي علي السرير وهو في نوم عميق فاغلقت عليه باب غرفته ثم تسللت الي غرفة مهرة وانا استرق السمع لم اسمع اي شئ خالص حاولت ان انظر من فتحة مفتاح الباب فوجده مغلقا بالمفتاح زادني كل هذا رغبة في معرفة ماذا يحدث بالداخل بين مهرة وهذا الرجل الصعيدي فرجعت الي غرفة نهاد ودخلت بهدوء وفتحت بلكونة الغرفة لاجد بلكونة غرفة مهرة مشتركة مع نفس البلكونة ولحسن حظي وجدت باب البلكون مواربا بعض الشئ فنظرت من خلاله فشاهدتهما في الداخل والرجل الصعيدي نائم علي ظهره علي الارض ومهرة تمسك بكلتا يديها زبره وتضع رأسه في فمها وهي ترتشفه بهيجان كبير لان زبره كان كبير بدرجة غير عادية حتي خيل الي ان يديها لم يتمكنا من مسكه من كبره ثم بدأ الرجل يتاوه من قسوتها في المص فقامت وخلعت روبها الذي ترتديه علي لحمها مباشرةلاجد امامي ملكة من ملكات الجمال وخيل الي ان الذي اخترع تمثال اله الجمال عند الاغريق كان يرسمها هي ثم جلست بكل ثقلها علي زبر الرجل المنتصب حتي اقترب من حافة سريرها من طولة الفظيع ثم امسكت زبره ووضعته في كسها بكل قسوة حتي دخل بالكامل في كسها فتخيلت ان قد وصل الي حلقها من طوله وما هالني ان الرجل هو الذي شهق عندما رشق زبره في كسها وهي حتي لم يصدر عنها اي اهه واحدة قامت وجلست عليه ثلا ث او اربع مرات وسمعت الرجل يزمجر وهو يقذف حليب زبه في كسها ثم انتفضت من فوقه وتأمره ان ينصرف فلم تأخذ نشوتها منه لقذفه حليبه بسرعة وهي لم تصل بعد الي كامل شهوتها فقام ارجل ناقما وهو يبرطم اعملك ايه ياست هانم ما انا بانيكك في اليوم ثلاث او اربع مرات وامبارح نيكتك اكثر من ستة مرات لازم اكبهم كده بسرعة فامرته بعدم الكلام ثم امرته ان ينصرف وهي غاضبة وترتدي روبهافانصرف الرجل ثم اغلقت باب غرفتها عليها ثم خلعت روبها مرة اخري واخرجت دولتي اسود كبير من درج الكومدينو وبدأت تضعه في كسها وهي تنيك نفسها بشدة وحاولت كثيرا ان تصل الي نشوتها ولكني شعرت انها لم تصل بعد فقررت ان اقوم انا بالمهمة بدلا من الرجل الصعيدي والديلدو ففتحت باب البلكونة بسرعة قامت علي اثرها مندفعة تدفعني في صدري وهو تقول ايه اللي جابك هنا يامصري ياخول ومن قوة دفعها في صدري سقت علي السرير وانا مازلت انظر الي هذا الجسم الرهيب فامسكت بروبها وهي تحاول ان تلبسه فشددته منها بقوة ودفعتها علي السرير وهي مازلت كالبؤة تحاول ان تضربني فنظرت في عينيها فوجدتها تقول لا تصدق كل ما افعل بل قم بسرعة ونيكني وقررت ان البي نداء عينيها الاكثر صدقا من تصرفاتها
ولكن هذه حكاية جديدة ثم اقصا في المرة القادمة لاني اطلت عليكم اصدقائي الاعزاء وكل عام وانتم جميعا سعداء

----------------
اعزائي اصدقاء منتدانا الجميل نستكمل معا قصة صديقي رامي مع أخت صديقة مهرة فقد توقفنا عندما دخل رامي علي مهرة وهي هائجة واراد ان ينيكيها ولكنها رفضت بالرغم من نداء عينيها طالبة النيك .
هجم عليها رامي وامسك يديها خلف ظهرها حتي تقابل مع شفتيها المكتنزتين واكلهما باسنانه وهي متماسكة لم يغمض لها عين ثم نزل باسنانه اي بزها وبدأ ياكلهما وفجأة وهو في عز الهيجان رفسته بركبتها في خصيتيه فانتفض مستلقيا علي السرير وهو يتألم ونظر اليها وجدها كالبؤة الشرسة وهي تقول له عشان تعرف انك مش حتقدر تنيكني الا بمزاجي ياخول انت فرد عليها وهو يتألم لا حاعرف انيكك ولا انيك اي حد تاني خلاص فقعتي بيضاني ياشرموطة فابتسمت وهي تقول علي فكرة انا شفتك وانت بتنيك نهاد وبالرغم ان زبرك مش كبير بالحجم اللي بحبه الا انه كان زي القضيب الحديد يعني بس عموما مش احب الا الاحجام الكبيرة فابتسمت بخبث وانا ارد عليها اه قصدك زي زبر البواب الصعيدي يامتناكة غضبت ولكتني في وجهي وهي تقول مش احب الكلمة دية ياخول فاهم واقتربت مني ولكني رجوتها الا تضرب مرة ثانية فضحكت وهي تقول في تشفي خفت ياجبان من بنت فعقبت قصدك مرأة شرموطة مش بنت فاغلق يدها تحاول ان تضربني مرة تانية قلت لها خلاص خلاص لبست روبها وجلست بجانبي علي السرير وقالت انا عايزاك تقوم تنيك نهاد مرة تانية عشان عايزة اتفرج علي زبرك مرة تانية يمكن اوافق تركبني وتنيكني وافقتها وخرجت الي غرفة نهاد وركبت فوقه وهو شبة نائم وبدأت ابعبصه في طيزة حتي تيقظ وهو لا يري اخته من خلف باب البلكونة ثم اخرجت زبري ووضعته في فمه فبدأ يلحس ويمص فيه حتي انتصب بشدة وبللته بفمي ثم قذفته في طيزه وهو مستمتع وبدأت ادخله واخرجه في طيزة ونظرت ناحية البلكونة اتباهي بزبري فلم اجد مهرة واقفة فادعيت التعب وتركته يكمل نومه وتتبعتها من البلكونة المشتركة فرأيتها ويهول ما رأيت رايتها تمص زبر كلبها اللولو حتي انتصب زبره وبدأت تحلبه بفمها وهي مفلقسة تعطيني كسها وطيزها للخلف فتسللت الي الغرفة واخرجت زبري المنتصب وترسته في طيزها المكتنزة فصرخت فلم اعطها الفرصة وبدأت انيكها في طيزها التي كانت بكرا حتي سال ده خرم طيزها وانا مستمر في النيك حتي ادخلت كامل زبري ف طيزها فبدأت تنهار وتأن اه رامي زبرك حلو قوي في طيزي اول مرة اتناك في طيزي انت اخدت بكارة طيزي زي انطوان ما اخد بكارة كسي عشان كدة عمري ما انساك خالص ياجبار ياكبر نيك طيز في الدنيا وبدأت اقذف حمم حليبي في طيزها وهي تنظر الي معجبة فنظرت لها وانا ابتسم وتسألت عن سبب ابتسامتي قلت لها انت عارفة ان طيزك حتكبر جدا من لبني اللي نزل فيها فاستغربت وقالت بجد قلت لها ايوه فضحكت وهي تترجاني انزل بعضا من حليبي في كسها نفسها تتذوقه بكسها وبالفعل اخرجته من طيزها ملطخا بالدم واللبن والبراز وادخلته في كسها بعنف حتي ان استقر في قاع كسها حتي قذف باقي حليبه في كسها ثم قمت من فوقها وهي تقول كلامك صح يارامي مش بكبره ولا بصغره المهم الصلابة ياصاحب اكبر زبر بين البشرية كلها .
والي لقاء لكم جميعا



udkdih rhgj kd;kd

من مواضيعي 0 رولا ومرآة الجنس
0 راح لصاحبه لقي امه هناك خافت بس اتناكت منه جامد سكس طويل نيك
0 حقائق واكاذيب حول الجنس
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
نيكني, عينيها, قالت

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
فتاه جيمله شديده بتقوله نيكنى بهدوء نيكنى بالراحه - فيلم سكس عربى جلاله الملك منتدى افلام السكس العربي و الشرقي 0 منذ أسبوع واحد 07:40 PM
بترقصله وتقوله حط الكاميرا بقه وتعالى نيكنى جلاله الملك منتدى افلام السكس العربي و الشرقي 0 10-20-2013 08:31 PM
المفلم المصرى يلابقى نيكنى اه اوى+صور horny001 منتدى افلام السكس العربي و الشرقي 3 10-12-2011 05:19 AM
شوفته قالع قالت له تعال نيكنى وكيفنى ( تصوير فى الفندق) سكس عربي منتدي أفلام السكس الأجنبي 1 06-23-2011 01:35 PM


الساعة الآن 10:29 AM.


:: خريطة المنتدى - SiteMap ::

أقسام المنتدى

قسم التواصل والتعارف ونشر المعرفه بين أعضاء سكس العرب @ منتدي التعارف وتكوين الصداقات والعلاقات @ منتدى الثقافة الجنسية والإستشارات الطبيه @ منتدي أفلام السكس @ منتدى افلام السكس العربي و الشرقي @ منتدي أفلام السكس الأجنبي @ منتدي الصور السكسية @ منتدي أفلام سكس السحاقيات @ منتدى صور السكس العربية و شرقية @ منتدى صور السكس الأجنيبة @ صور السحاقيات @ منتديات القصص الجنسية المتنوعه @ منتدى فضائح مشاهير العرب و الاجانب @ منتدي القصص الجنسية @ منتديات الإداره @ تقديم شكوي أو إقتراح @ المواضيع المحذوفه ( مخالفه للقوانين أو مكرره ) @ أخبار شبكه سكس العرب @ المنتدي العام @ أفلام ومقاطع سكس عربى للموبيل @ منتدي أفلام الرقص الشرقي والسكسي @ منتدي مكتبات أفلام السكس @ منتدي مكتبات أفلام السكس العربي والشرقي @ منتدي مكتبات أفلام السكس الأجبني @ أفلام سكس الشواذ والمثليين @ صور الشواذ المثليين والخولات والجنس الثالث @ منتدي قصص سكس محارم @ منتدي قصص سكس سحاق @ منتدي قصص سكس لواط @ منتدي قصص سكس حقيقية @ منتدي قصص سكس متزوجين @ منتدي قصص سكس إغتصاب وسادية @ افلام السادية والتعذيب وغرائب السكس @ افلام كلاسيكية قديمة @ قسم طلبات الزواج بجميع انواعه @ السكس مع الحيوانات @ منتدي أفلام ومقاطع سكس للموبيل اﻷجنبيه @ منتدي قصص الحب الرومانسية @ البرامج النادرة والكاملة @ سكس أقدام النساء @ افلام سكس هندي @



Warning! You must be over 18 to enter this site .
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى سكس العرب لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها نحن لا ندعم اى كسر حقوق او برمجيات او كراكات وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية فكرية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum Arab Sex does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author .