منتديات سكس العرب
Twitter
العودة   Arab Sex Forums - منتديات سكس العرب > منتديات القصص الجنسية المتنوعه > منتدي قصص سكس إغتصاب وسادية

منتدي قصص سكس إغتصاب وسادية قصص سكس سحاق , قصص جنس سحاق , قصص سكس بنات , قصص سحاقيات,قصص لواط , قصص منايك , قصص شذوذ , قصص نيك رجال , قصص سكس رجال

« آخـــر الــمــواضــيــع »
         :: تجميعه افلام فضيحه مدرب نادي المحله عبدالفتاح الصعيدي وتصويره للنساء في صاله الجيم (آخر رد :RooT)       :: الفيلم التاني لفضيحه نادي المحله عبدالفتاح الصعيدي اللى بينيك النسوان في النادي لا يفوتك (آخر رد :RooT)       :: اول افلام سكس فضيحه مدرب المحله الشهير عبدالفتاح الصعيدي اتفرج اون لاين بدون تحميل لا يفتوك (آخر رد :RooT)       :: مزه لابسه كلسون رفيع داخل فلقات كسها وطيزها وترقص زى اللبوه (آخر رد :جنسى فحل)       :: لبوه بترقص لعشيقها بالاسود الشفاف و تفنس على الارض وخرم طيزها يتفتح زى القعر وينيكها للبيضات (آخر رد :جنسى فحل)       :: شوف رقص الطيز بالبيبى دول المخروم ومزه طالبه النياكه من ورى فى فلقات طيزها (آخر رد :جنسى فحل)       :: سكس محارم بنت بتقلع لاخوها وتفنس على السرير وناك طيزها وفى الاخر سخنت وقعدت على زبره (آخر رد :جنسى فحل)       :: جديد وحصرى لحمه بتتناك جماعى على الكنبه فى شقه دعاره وتاخد اللبن على بزازها (آخر رد :جنسى فحل)       :: بنات تونسيات وايرانيات عراه ملط فى شوارع فرنسا نسخه اصليه (آخر رد :جنسى فحل)       :: المنقبه بتتفرش على الواقف فى محل ويبعبصها ويلعب فى زمبورها الهايج (آخر رد :جنسى فحل)       :: الرقص البلدى الاصلى ام طيز كبيره وهز بالاحمر تدليع للنياكه (آخر رد :جنسى فحل)       :: رقصها وحك فيها لنيك شديد ومثير جدا (آخر رد :جلاله الملك)       :: ظبطها وفيشها فى خرمنيها مزه ملبن وعود ملوش حل (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك كوسها لاجميل فشخها نياكه اهات ملبن صاروخيه (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك كوسها ركب عليه وناكها وكيفها (آخر رد :جلاله الملك)       :: نصف ساعه من نيك الزوجه الممحونه نيك ممتع وشديد (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك القموره الجميله متعها وفشخ فيها خرمينها نياكه (آخر رد :جلاله الملك)       :: ساره شرموطه شغاله عروض تعرض وتقبض كروت شحن (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك شرموطه فى الحمام وظبطها ونكها وكيفها نياكه (آخر رد :جلاله الملك)       :: اخدت زبره تمص فيه وهيا راقده شرموطه جامده جدا (آخر رد :جلاله الملك)      


قصه ساديه ناااااار حصلت بجد (قصه من قصصي)

منتدي قصص سكس إغتصاب وسادية


إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-01-2012
سكساوي جديد
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المشاركات: 1
افتراضي قصه ساديه ناااااار حصلت بجد (قصه من قصصي)

قصه حصلت بجد


علي فكره القصه دي فعلا حقيقيه مع انها طريقه تعارفها غريبه
في يوم لقيت واحده بتكلمني عالفيس بوك القديم بتاعي وكان اسمها مسترز عالفيس (مع العلم اني هاحط في القصه اسماء مستعاره)
لقيتها بتقولي عايزاك
انا: نعم؟
قالت: عايزاك كلب تحت رجلي
انا:ههههههههههههههه ضحكت بصراحه
وملقتش كلام اقولو من كتر الضحك
قلتلها: روحي العبي بعيد يا قطه انا ماستر احمد
قالت: واللي يديك هديه؟
انا: هديه ايه؟ قالتلي بنت سليف قلتلها اشوف
ادتني رقم تليفون وقالتلي كلمها بالنهار لانها متجوزه . قلتلها ماشي قفلنا سلام سلام
انا فكرت شويه هل هي دي البنت؟ ودا 99.9% ان هي هي البنت عامله نفسها مسترز وهي اصلا سليف . المهم مشغلتش بالي بالموضوع دا طالما هي سليف اشغل بالي ليه بالادوار اللي بتمثلها؟ لو مكنتش سليف مكنتش فكرت اصلا تكلمني .اصلا بروفايلي القديم كان واضح جدا ميولي وساديتي ههههههههههه وعلشان كدا الفيس قفلوهولي
بعد يومين او 3 مش فاكر افتكرت الرقم بالنهار قلت اشوف ايه حكايه الدخله الغريبه دي اتصلت طبعا من رقمي اللي دايما باقفلو ردت الو قلت ايوه انتي مريم؟ (مع العلم اني هاحط في القصه اسماء مستعاره) قالتلي وانت باه مين؟ قلتلها انا ماستر احمد فيه مسترز اسمها ___ عالفيس تعرفيها؟ قالتلي اه قلتلها هي قالتلي انك جاريه كويسه ردت وقالت هو انا هرمرم انا شخرت شخره لاول مره في حياتي تطلع مني شخره بالطول دا معرفش طلعت ازاي كدا ودمي غلي ولع
وصوتي علي وانا باقول احه يا كس امك وشتمتها بكل الفاظ الشتيمه اكيد بس علشان اكون صريح اكيد المره دي الوحيده في حياتي اللي مش ممكن افتكر انا شتمت قلت ايه ولا شتمت مده قد ايه لاني فعلا كنت متنرفز لقيتها بتشهق وسكتت خالص وانا عمال اشتم بدات تقول اسفه اسفه ورا بعض بصوت واطي قوي يادوب سامعو كانت مخضوضه جامد
خلصت شتيمه وقفلت السكه وهي عماله تقول 3 كلمات وتكررهم بشكل غريب اسفه ارجوك سامحني تقولهم مترتبين ومتلخبطين
وطبعا قفلت كس ام التليفون . ولما دخلت عالنت بالليل لقيت عالفيس 5 رسايل من البنت المسترز وقاعده مستنياني اونلاين وعماله تقولي انت عملت ايه في البت؟ كلمها دي هتموت عليك وكلام من دا
قلتلها خليها تصحيني بكرا من النوم 11 لاني فاضي معنديش شغل وهشغل الخط اللي معاها رقمو ومتخليهاش تصحيني قبل كدا
المهم ومكترتش في الكلام معاها عالفيس لاني حسيت فيه حوار ابن متناكه كدا
البت اتصلت بيا صحتني واعتذرت كتير اوي المهم عرفت انها مش متجوزه ولا حاجه بس البيت بيكون فاضي بالنهار لان ابوها وامها بيكونو في الشغل واختها في الكليه
اتكلمنا شويه مكالمات واتعرفنا وشوفتها وعرفت عنها كل حاجه وادتها معاد وامرتها تجهزلي هديه لان لازم اول مره اقابل اي واحده لازم تجيب هديه المهم روحتلها البيت وصفتلي العنوان ووقفت في البلكونه علشان اعرف البيت وطلعت لقيتها فاتحه الباب دخلت وزقيت الباب ورايا و مسكتها من شعرها جامد وشديت هو دا يا بنت المره الوسخه اللي قلتلك تلبسيه؟ احه البت وشها احمر جامد وتنت ركبها من الوجع بقت نص واقفه اسفه اسفه يا سيدي وفي لحظه شدت الروب قلعتو لقيت اللبس اللي امرت بيه
زقيتها من شعرها اللي انا ماسكو وقعت علي الارض علي جنبها لابسه الطوق في رقبتها بسلسله وكلوت وبرا معدن كنت امرتها تشتريهم من الحسين وخان الخليلي
مسكت السلسله وشديتها جامد لمعي جزمتي يا بنت القحبه البنت نزلت لحس في جزمتي وطيب ولطشتها قلم جااااااااااامد
الحسي عدل با بت العرص زودت لحس وبدا يطلع صوتها وهي بتتنفس زي الكلاب مبتتنفس ولسانها برا
وفي اللحظه دي بدات احس بالمتعه مديت ايدي مسكت الخرزانه الرفيعه اللي كنت امرتها تجهزها علي مدخل الشقه و مشيت وانا ماسك السلسله وهي ورايا علي ركبها والجو ثلج وعماله تتنفض وقعدت عالكرسي
لقيتها عماله تحاول تقرب بجسمها من رجليا عايزه تدعكو في رجليا تتدفي لطشتها قلم . ابعدي يا بنت النجسه وتفيت علي وشها راحت بصت في الارض وعماله تترعش
مديت ايدي فتحت البرا وقلعتهولها وحطيت صوابعي علي بزها احسس عليه بالراحه قالت اححححححححححح
روحي يا لبوه هاتي الحبل لقيتها بتحاول تقوم علي رجليها زقيتها برجلي جامد وقعت عالارض وقمت وقفل ونزلت بالخرزانه علي بزها جامد صوتت في اول ضربه جامد قوي وبعد كدا خافت حد يسمع قعدت تكتم صوتها وهي عنيها بتدمع علشان بتكتم صوتها 7 خرزانات علي بزها وروحها راحت سينتها مرميه وقعدت عالكرسي بدات هي تفوق جتلي علي ايدها ورجلها بالراحه تبوس رجلي حطيت ايدي علي شعرها وطبطبت علي ضهرها
عارفه ليه انا ضربتك؟
امرك يا سيدي انا اسفه
لما البسك الطوق تحت جزمتي اوعي تقفي علي رجليكي ابدا تاني فاهمه؟
فاهمه فاهمه يا سيدي اسفه مقصدتش
روحي هاتي الحبل راحت علي ايديها ورجليها مسكت الحبل ببقها وجت اخدتو وزقيتها علي ضهرها وربطت البزين جامد بقي كل بز مشدود جلدو عالاخر زي القربه وهي عماله تئن تحتي وتتوجع ربطتهم جامد ومسكتها من شعرها وقفتها
ولسعتها بالخرزانه علي فخذها اقلعي في لحظه قلعت الكلوت جبت مشبكين معدن(مشابك ورق) وحطيت كل مشبك في حلمه وشها احمر وعماله اههههههههههههه اههههههه ارحمني يا سيدي ابوس رجلك ارجوك جبت شمعه وولعتها ومسكت الخرزانه ضربتها جامد علي وركها افتحي رجليكي عالاخر
فتحتهم وهي واقفه ركنت الشمعه تسخن شويه لان الجو برد روحت جبت حبلين وربطت كل رجل من رجليها في رجل للترابيزه بقو رجليها مفشوخين مسكت الشمعه ونزلت النقط الملهلبه علي بزها الشمال ااااااااااااااااااااااااااااااااااااه قعد جسمها يتلوي زي التعبان وانا بحب المنظر دا قوي كل مانقط وتتوجع متعه وتتلوي وتفقد السيطره علي جسمها مليت بزها الشمال واليمين شمع
ركنت الشمعه ومسكت الخرزانه مسكت الطوق وشديت راسها لورا وبالخرزانه لسسسسسسسسسع علي بزها صوتت جامد قويوقفت قدامها وبالخرزانه علي بزها ضربات ورا بعض متوسطه القوه سريعه بانفض الشمع من علي بزازها الاتنين وهي تصوت جااااااااااااااامد
نفضت بزازها واحمرو جااااااااااامد قوي وقفت قدامها ومسكت الخرزانه وانا فاشخ رجليها عالاخر ورابطهم باضرب علي وراكها الاتنين من جوا نحيه كسها وهي مع كل ضربه تتنطط كانها اتكهربت وانا جسمي يولع عالمنظر
مسكت مشبك ورق تالت في زمبورها حطيتو صوتت حطيت ايدي علي بقها بسرعه لان الصوات المرادي علي قوي
وروحت جيبت طرحه من عندها وربطت بقها وهو مفتوح ربطت جامد من ورا راسها
وبالخرزانه لعب خفيف خالص بين رجليها الاعب مشبك الورق وهو يشد في زمبورها واه اهههههههههه ايييييي وعنيها بدات تغمض وجسمها يسيب من التعب فكيت الحبلين اللي في رجليها وخليتها تلف وربطتهم تاني بس وهي ضهرها قدامي المرادي مسكت طيزها ولطشت جامد قلم علي طيزها رن قوي وهي وطت من الوجع جسمها اتني نام علي الترابيزه مسكت الخرزانه علي طيزها بالراحه لسوعه ورا بعض
متوسط
ورا بعض اه اه اهه اههههه ورفعت ايدي ونزلت جامد قوي اهههههههههههههههههههههههههه
روحت المطبخ دورت في الدراج لقيت مقوار اللي بيقورو بيه المحشي جبتو وتفيت علي خرم طيزها وحطيت ايد المقوار عالخرم لا لا ارجوك ابوس رجلك لا هيوجع لطشتها علي قفاها قوي اتنطرت لقدام تاني بعد مكانت بدات تقف علشان خايفه من المقوار وبدات دعك خرم طيزها بالراحه دواير جسمها ساب وبدات ترجع بطيزها لورا
تفيت تاني عالخرم وادعك دواير وهي ترجع عليا اكتر طيزها ضيقه اوي بدات احشر المقوار جوا صوتت قوي صوت مكتوم في الطرحه المربوطه كان دخل ربع المقوار ثبتتو جوا وقعدت اعمل بيه دواير جوا طيزها كاني بوسعها وهيا عماله احححححححححححححححححححححححح ووسطها بيتحرك اححححححححححححححححح
دخلت اكتر نصو ودواير توسيع قعدت تتلوي وصوت هيجانها يعلا دواير اسرع اسرع فكيت الطرحه وهي بتقول
اححححححححححححححح اهههههههههههههههههه حلو اوييييييييييييييييييييييييييييي
دواير ومسكت شعرها شديتو ودواير في طيزها وهي تولع جسمها فجاه انقبض كلو جااااااااااااااااامد وكل سنتي في جسمها فجاه اترعش جامد اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااه
جابتهم اححححححححححححححححححححححححححححححححححححححح
فكيت رجليها الاتنين واخدتها في حضني وانا بفك بزازها بالراحه قعدت تتمسح في حضني زي القطه قولتلها روحي اعملي لسيدك شاي وتعالي وقعدت وحطيت رجل علي رجل اشرب سيجارتي والشاي بتاعي وهي تحت رجلي بتبوس جزمتي خلصت الشاي وقومت مسكت
(القصه طويله لان قعدت معاها 8 ساعات كان امها وابوها واختها عند جدها وهي عملت نفسها عيانه علشان متروحش هحاول ابقي احطلكو باقي القصه لو جالي مزاج)




rwi sh]di khhhhhhv pwgj f[] (rwi lk rwwd) f]d d.if sh]di rwi rww sh]di

من مواضيعي 0 قصه ساديه ناااااار حصلت بجد (قصه من قصصي)

التعديل الأخير تم بواسطة سكس عربي وشرقي ; 05-13-2012 الساعة 07:00 PM سبب آخر: حذف الأيميل + تكبير الخط
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 06-10-2012
سكساوي عظيـم
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 658
افتراضي

موضوع فى غاية الروعه
من مواضيعي
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
ناااااار, بدي, يزهب, ساديه, قصه, قصص ساديه, قصصى
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
حاجة غريبة حصلت ف العمارة عندنا سلطان الرومانسية منتدي القصص الجنسية 1 12-05-2012 03:38 PM
نيكه لم تتم للاخر (يافرحه ماتمت ) قصصى حقيقيه مش مؤلفه ويعلم العالم elzbeer منتدي قصص سكس حقيقية 6 08-27-2012 01:19 PM
حزمة الأوفيس OpenOffice 3.4.0 فى أخر إصدار سكس عربي وشرقي البرامج النادرة والكاملة 0 06-19-2012 10:12 AM
الولد محظوظ اوى شغال نيك فى دستة بنات ناااااار وجسمهم رووعة سكس عربي منتدي أفلام السكس الأجنبي 0 11-13-2011 07:28 PM
حصريا فيلم (عشق نيك الطيز الجامد) وطياز مزز ناااااار وبزاز جامدة Hard Anal Love سكس عربي منتدي أفلام السكس الأجنبي 0 11-10-2011 10:15 PM


الساعة الآن 08:00 AM.


:: خريطة المنتدى - SiteMap ::

أقسام المنتدى

قسم التواصل والتعارف ونشر المعرفه بين أعضاء سكس العرب @ منتدي التعارف وتكوين الصداقات والعلاقات @ منتدى الثقافة الجنسية والإستشارات الطبيه @ منتدي أفلام السكس @ منتدى افلام السكس العربي و الشرقي @ منتدي أفلام السكس الأجنبي @ منتدي الصور السكسية @ منتدي أفلام سكس السحاقيات @ منتدى صور السكس العربية و شرقية @ منتدى صور السكس الأجنيبة @ صور السحاقيات @ منتديات القصص الجنسية المتنوعه @ منتدى فضائح مشاهير العرب و الاجانب @ منتدي القصص الجنسية @ منتديات الإداره @ تقديم شكوي أو إقتراح @ المواضيع المحذوفه ( مخالفه للقوانين أو مكرره ) @ أخبار شبكه سكس العرب @ المنتدي العام @ أفلام ومقاطع سكس عربى للموبيل @ منتدي أفلام الرقص الشرقي والسكسي @ منتدي مكتبات أفلام السكس @ منتدي مكتبات أفلام السكس العربي والشرقي @ منتدي مكتبات أفلام السكس الأجبني @ أفلام سكس الشواذ والمثليين @ صور الشواذ المثليين والخولات والجنس الثالث @ منتدي قصص سكس محارم @ منتدي قصص سكس سحاق @ منتدي قصص سكس لواط @ منتدي قصص سكس حقيقية @ منتدي قصص سكس متزوجين @ منتدي قصص سكس إغتصاب وسادية @ افلام السادية والتعذيب وغرائب السكس @ افلام كلاسيكية قديمة @ قسم طلبات الزواج بجميع انواعه @ السكس مع الحيوانات @ منتدي أفلام ومقاطع سكس للموبيل اﻷجنبيه @ منتدي قصص الحب الرومانسية @ البرامج النادرة والكاملة @ سكس أقدام النساء @ افلام سكس هندي @



Warning! You must be over 18 to enter this site .
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى سكس العرب لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها نحن لا ندعم اى كسر حقوق او برمجيات او كراكات وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية فكرية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum Arab Sex does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author .