منتديات سكس العرب
Twitter
العودة   Arab Sex Forums - منتديات سكس العرب > منتديات القصص الجنسية المتنوعه > منتدي قصص سكس لواط

منتدي قصص سكس لواط قصص سكس سحاق , قصص جنس سحاق , قصص سكس بنات , قصص سحاقيات,قصص لواط , قصص منايك , قصص شذوذ , قصص نيك رجال , قصص سكس رجال

« آخـــر الــمــواضــيــع »
         :: بنوته فرفوره ودلوعه بتتناك من صاحبها في البيت (آخر رد :ali abody)       :: جميع افلام مدرب المحله وفضيحته الجنسيه مع اعضاء النادي كامله 12 و 13 (آخر رد :ali abody)       :: جميع افلام مدرب المحله وفضيحته الجنسيه مع اعضاء النادي كامله من الثامن الي 11 (آخر رد :ali abody)       :: جميع افلام مدرب المحله وفضيحته الجنسيه مع اعضاء النادي كامله الرابع الي السابع (آخر رد :ali abody)       :: جميع افلام مدرب المحله وفضيحته الجنسيه مع اعضاء النادي كامله بدون حقوق الاول والثاني والثالث (آخر رد :ali abody)       :: مزه جميله جدا وجسمها جامد بتتناك بكل الاوضاع من صديقها (آخر رد :ali abody)       :: شرموطه سمرويه جميله بتفنس وتاخد فى طيزها ويكيفها نيك (آخر رد :جلاله الملك)       :: شرموطه بكوس مشعر جميله بتاخده على السرير تفنس ونيك مروع (آخر رد :جلاله الملك)       :: بيرقص مع شويه بنات موز فى بيت دعاره روعه (آخر رد :جلاله الملك)       :: شرموطه جميله بتنام على السرير و تتظبط نياكه وتتكيف (آخر رد :جلاله الملك)       :: بيرقد على بزازها فى الميكروباص يمص ويرضع وتتناك (آخر رد :جلاله الملك)       :: بترقصله وتنده عليه يرقص معاها وتظبطه ببزازها الكبيره جدا (آخر رد :جلاله الملك)       :: فلاحه قاعده تخلع وتتظبط من جوزها فرك فى الكوس والبز روعه (آخر رد :جلاله الملك)       :: مزه جميله فتاه مثيره بتفنس ويركب طيزها وينطر عليها يغرقها بلبنه الساخن (آخر رد :جلاله الملك)       :: بتفنس وتتناك من جوزها بتقول اجمل اهات واحلى كلام سكسى مولع (آخر رد :جلاله الملك)       :: شرموطه جميله بتخلع وتكشف نفسها على الكام وتتظبط نياكه (آخر رد :جلاله الملك)       :: ماسك البدنجانه ويفنسها ويفشخها فى كوسها لحد متصوت وتنطر (آخر رد :جلاله الملك)       :: شرموطه بيضاء جميله بتفشخ وتنتاك منه بكوسها الجامد المثير روعه (آخر رد :جلاله الملك)       :: بتمص الزبر وتركب جوزها على الزبر جسم طخين متختخ ورائع ونيك حصرى جدا (آخر رد :جلاله الملك)       :: شرموطه جميله بتفنس ويركب عليها من ورا يكيفها نيك (آخر رد :جلاله الملك)      


عنوان من حياتي ( قصص شواذ )

منتدي قصص سكس لواط


إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 09-05-2011
الصورة الرمزية RooT
The Godfather
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
الدولة: http://sexel3arab.com
المشاركات: 1,077
افتراضي عنوان من حياتي ( قصص شواذ )

ايام النيك الجميله
كنت اتناك من صغري مثل معظم السوالب كان او اول ما نكهم الجار او ابن الجيران وبعد ما تعرف السر اني متناك اصبح اصدقائي كل واحد فيهم كان يعزم صديقة علي نكي حتي اصبحت اتناك من جميع اصدقائي وكبير وتعرفت بينهم اني بنت شراموطة اي حد مزنزق وعايز ينيك او اهل برة البيت يكلمني احضر بسرعه وانا كنت بحب من جوايا صديقي كان بيعملني زي البنات وكنت بحبة جدا وما كنتش اقدر ابعد عنة دة خالد ولد رجل يعرف السر الوحيد اللي لم يعزم احد علي نكي حتي شريف اللي كان السبب في معرفتي بية ودية حكايتي معه كان شريف طلبني ان احضر عندة بعد ما اهل سافرة في الصيف كان لوحدة وقال لي عايز انيكك لمدة يومين اهلي مش موجودين قال اوك ذهبت الية وطلب مني ان البس ملابس من عند اختة وغيرت ولبست وشغل موسيقة وقال ارقصي لي وراح ما حزمني من وسطي وانا برقص بقميص النوم خرج خالد من حجرة المكتب وابتسم انا من جوايا اتفزعت قالت لشريف كلكم كلاب كل واحد يجيب صاحبة اوك علي العموم كدة ديه اخر مرة اجيلك فيها رد خالد وقال انتي زعلتي لا انا مش اعمل حاجة انا هتفرج بس علي الرقص انا بحب الرقص البلدي وانت رقص يجنن قالت لا انت محترم هو فية اية لمل ياخذ راي في ان يحضر اي من اصدقائة حتي اكون مستعد علي الموجة دية شكلها وحش اوي ممكن تبقي اي واحد منكم مكاني الموقف صعب عليا جدا وانا كنت بعيط راح ماسح دموعي وشريف راح يشتم ويقول انت متناك وحتتناك بمزاجج او غصـب عنك قولت اوك ماشي يلا تعالي طيظي اية نيك راحا خالد قال لا مش غصـب انت بتحب تتناك مش كدة قالت ايوا قال طيب شريف كان ينيكك كام مرة قالت مرتين قال في اليوم قال خالص يبقي النهاردة تتنالك اربع مرات وبكره تريح ده حل قالت اوك بس كان جوايا شعور غريب قالت اوك بس انت الاول وهو في الاخر قال اوك قال ممكن اشيلك قالت انت باين عليك كدة هتعلم جوايا قال دية اول مرة ما بينا لازم كل الدلاال والاحترام يكون بينا احنا بنريح بعض انا عايز انيك وانت عايز تتناك هي دية الصراحة لازم يكون في احترام انت خول وانا بيك خوالات دة زي دة لو في حريم ماكان الواحد يحب نيك الطيظي قالت انت ظبتني كدة بكلامـك يلا بقه قال لا كملي رقص الاول وانت يا شريف عرفني عليها من الاول كملت رقص وراح شريف معرفة وقال اعرفكم علي من مريح شباب المنطقة كلها المتناك او او المتناكه ايمان او ايمن زي ما تحب ان تكلمة بعد ما تعرفنا قالت شفت صاحبك مش فهم حاجة ايوا انا كدة بس من جوايا بنت بجد مش عارف لية الناس كدة قال ما تزعليش انتي ست البنات يللا بقي نروح علي السرير قالت يلا بينا وكان جسمة جميل اول ما خلع الهدوم انا سحت من شكل زيه طويل يجي من 24 الي25 سم وتخين ومنحني شكل الموز المستورد قال انتي بتحبي ننيك علي طول ولا تمصي ولا قالت لا ده لازم مص الاول شكله جميل ورئسة كبيرة وناعم وانت كمان حلاق شعر العانة ودة جميل انت بتحب اية انا ملكك اي حاجة انت عايزة انا مش حقول لا قال مصي الاول كنت انا مسكة في ادي بادعك فية نزلت مص وبعد كدة راح قال انتي اجلسي علي زبي قولت طيب وانا نزلة علية واول ما دخل جوايا قولت اه بشهقة كانت كفيلة ان اقول لا مش ممكن ده دة في منتهي الروعة المهم خالص وشريف كمان خالص وغيرت هدومي ونزلت مع خالد حتي يوصلني الي البيت واحنا في الطريق قال لي انتي بجد اجمد من اي بنت عندك احساس وانتي بتتناكي قولت بطل الكلام دة انا كدة اسيح منك واطلب انك تنكني في السيارة قال لا انت ممكن تجي عندي البيت وتبات معايا النهاردة انا ليس عندي احد في المنزل انا عايش لوحدي طيب انا اكلام اهلي واجي وفعلا رحت عندة علي البيت وقال ليس عندي ملابس حريمي قالت دة كدة ازعل قال تعالي نشتري هدوم لكي من المول دة كنت اشتري منه ملابسي والبنت في المحل عارف اني اتناك من اخوها وشفتني اول ما دخالت انا وخالد المحل قالت دة جديد مين دة يا ايمن قولت انتي مالك قالت انا عايزة اتجوزة دة جميل انت بتجيب الناس الحلوة دية منين قولت اه تتجوزية وانا اعمل اية قالت انا هخليه معاك بردة بس مش كل يوم قولت اكلمة بس انا عايزة قميص نوم واندر قالت خدي دول علي حسابي وبكرة تعالي قولي اية الاخبار قولت اوك ذهبت مع خالد الي البيت واحنا في الطريق قالت تصور حبيبي ان البنت سهير اللي في المحل عايزاك تتجوزها وتخليك تنيكني انا لو مكنها لم ارضي بكدة قال بجد هي عارف انك بتتناك قالت مرة اخوها في البيت عندهم وشافتني وشافت اخوها بس لم تكلمة وكلمتني انا اني ماجيش عندهم وخلت صاحب المحل ينكني علشان كدة انا بشتري كل هدومي من عندهم وده من زمان وعايزه الرد بكرة اعمل اية قال بكرة يحلها احنا فيكي الان ودخلت المنزل كان امريكي يجنن غيرت هدومي وجلس علي السرير وكان خالد من غير ملابس وكا زبة في منتهي الصلابه وقالت انت نام بس وسبني اشبع منة قال اوك ونزلت مص فية وكان هو صوابع ايدة داخل طيظي وجلست علي زبة وكان زبة بيوجعني اوي اه مش قدرة زبك حلو اي طيظي اي طيظي وهو يقول انتي مالك ايه بيوجعك زبك وجعني اي طيظي انت متناك اقول ايوا زبك بينكني جامد نكني اي لبنك كل عايزه في طيظي الي ان جابهم ونمنا مع بعض وقال لي الصبح انا بروح الدوام انت عايز تروح وتعالي اخر انهار الان قولت اوك قال خذ هذة الفلوس وادفع حق الملابس الي صحبتك وقول لها اني بفكر فى الموضوع قولت اوك وذهبت اليها في المحل ودفعت حق الملابس وقالت لها راية وسألتني عن طريقة نكة ليا قولت اه دة الرجل بجد يمتعك بس لو حصل انا لية فية معاكي قالت اوك بس يحصل وبعد فترة حصل المراد وتزوج خالد منها وكانت هي عملني مثل الشغلات انظف الشقة واخذ حقي من خالد نيك وهي بتتفرج عليا انا وخالد دة كان شرتها في الزوج منة وهي كانت تقول انا كسي الي خالد وانتي طيظك لية انا طيظي بتوجعني منه



uk,hk lk pdhjd ( rww a,h` ) a,h` uk,hk

من مواضيعي 0 عربيه ممحونه من الاخر
0 فقدان القدرة الجنسية
0 الي صاحب القضيب الصغير انت ممتع
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 12-11-2012
سكساوي مميز
 
تاريخ التسجيل: Nov 2012
المشاركات: 219
افتراضي حلوة

حلوة ومثيرة وممتعة وجعلتنى مشدود للنيك لان نيك الولاد الحلوين احلى من نيك البنات بكتير
من مواضيعي
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
حياتي, شواذ, عنوان, قصص
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
علوان علوان منتدي التعارف وتكوين الصداقات والعلاقات 0 03-17-2012 12:52 PM
للحب عنوان وللمتعه افعال coach sex منتدي التعارف وتكوين الصداقات والعلاقات 0 02-15-2012 09:10 PM
عنوان من حياتي RooT منتدي قصص سكس لواط 0 09-09-2011 03:00 PM
اجمل نيكه في حياتي سكس عربي وشرقي منتدي قصص سكس لواط 0 07-12-2011 05:43 AM
بدون عنوان سكس مصري منتدي القصص الجنسية 0 04-20-2011 11:00 PM


الساعة الآن 03:54 PM.


:: خريطة المنتدى - SiteMap ::

أقسام المنتدى

قسم التواصل والتعارف ونشر المعرفه بين أعضاء سكس العرب @ منتدي التعارف وتكوين الصداقات والعلاقات @ منتدى الثقافة الجنسية والإستشارات الطبيه @ منتدي أفلام السكس @ منتدى افلام السكس العربي و الشرقي @ منتدي أفلام السكس الأجنبي @ منتدي الصور السكسية @ منتدي أفلام سكس السحاقيات @ منتدى صور السكس العربية و شرقية @ منتدى صور السكس الأجنيبة @ صور السحاقيات @ منتديات القصص الجنسية المتنوعه @ منتدى فضائح مشاهير العرب و الاجانب @ منتدي القصص الجنسية @ منتديات الإداره @ تقديم شكوي أو إقتراح @ المواضيع المحذوفه ( مخالفه للقوانين أو مكرره ) @ أخبار شبكه سكس العرب @ المنتدي العام @ أفلام ومقاطع سكس عربى للموبيل @ منتدي أفلام الرقص الشرقي والسكسي @ منتدي مكتبات أفلام السكس @ منتدي مكتبات أفلام السكس العربي والشرقي @ منتدي مكتبات أفلام السكس الأجبني @ أفلام سكس الشواذ والمثليين @ صور الشواذ المثليين والخولات والجنس الثالث @ منتدي قصص سكس محارم @ منتدي قصص سكس سحاق @ منتدي قصص سكس لواط @ منتدي قصص سكس حقيقية @ منتدي قصص سكس متزوجين @ منتدي قصص سكس إغتصاب وسادية @ افلام السادية والتعذيب وغرائب السكس @ افلام كلاسيكية قديمة @ قسم طلبات الزواج بجميع انواعه @ السكس مع الحيوانات @ منتدي أفلام ومقاطع سكس للموبيل اﻷجنبيه @ منتدي قصص الحب الرومانسية @ البرامج النادرة والكاملة @ سكس أقدام النساء @ افلام سكس هندي @



Warning! You must be over 18 to enter this site .
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى سكس العرب لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها نحن لا ندعم اى كسر حقوق او برمجيات او كراكات وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية فكرية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum Arab Sex does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author .