منتديات سكس العرب
Twitter
العودة   Arab Sex Forums - منتديات سكس العرب > منتديات القصص الجنسية المتنوعه > منتدي قصص سكس متزوجين

منتدي قصص سكس متزوجين قصص سكس ساخنه للمتزوجين , رجل ينيك زوجته , رجل يحكي مغامرته مع زوجته , مغامرات زوجه ممحونه , مغامرات زوجه خائنه , قصه زوجه وزوج ونيك جماعي , قصص سكس المتزوجين والمطلقات , المطلقه الممحونه تبحث عن زبر لكسها الهيجان .

« آخـــر الــمــواضــيــع »
         :: collection adult xxx movies (daily update) (آخر رد :abo ayman)       :: مزه لابسه كلسون رفيع داخل فلقات كسها وطيزها وترقص زى اللبوه (آخر رد :جنسى فحل)       :: لبوه بترقص لعشيقها بالاسود الشفاف و تفنس على الارض وخرم طيزها يتفتح زى القعر وينيكها للبيضات (آخر رد :جنسى فحل)       :: شوف رقص الطيز بالبيبى دول المخروم ومزه طالبه النياكه من ورى فى فلقات طيزها (آخر رد :جنسى فحل)       :: سكس محارم بنت بتقلع لاخوها وتفنس على السرير وناك طيزها وفى الاخر سخنت وقعدت على زبره (آخر رد :جنسى فحل)       :: جديد وحصرى لحمه بتتناك جماعى على الكنبه فى شقه دعاره وتاخد اللبن على بزازها (آخر رد :جنسى فحل)       :: بنات تونسيات وايرانيات عراه ملط فى شوارع فرنسا نسخه اصليه (آخر رد :جنسى فحل)       :: المنقبه بتتفرش على الواقف فى محل ويبعبصها ويلعب فى زمبورها الهايج (آخر رد :جنسى فحل)       :: الرقص البلدى الاصلى ام طيز كبيره وهز بالاحمر تدليع للنياكه (آخر رد :جنسى فحل)       :: رقصها وحك فيها لنيك شديد ومثير جدا (آخر رد :جلاله الملك)       :: ظبطها وفيشها فى خرمنيها مزه ملبن وعود ملوش حل (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك كوسها لاجميل فشخها نياكه اهات ملبن صاروخيه (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك كوسها ركب عليه وناكها وكيفها (آخر رد :جلاله الملك)       :: نصف ساعه من نيك الزوجه الممحونه نيك ممتع وشديد (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك القموره الجميله متعها وفشخ فيها خرمينها نياكه (آخر رد :جلاله الملك)       :: ساره شرموطه شغاله عروض تعرض وتقبض كروت شحن (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسك شرموطه فى الحمام وظبطها ونكها وكيفها نياكه (آخر رد :جلاله الملك)       :: اخدت زبره تمص فيه وهيا راقده شرموطه جامده جدا (آخر رد :جلاله الملك)       :: مسكها ونزل فيها بزبره الاسمر نيك شديد وحصرى (آخر رد :جلاله الملك)       :: ضرب ونيك خلفى على السرير شديد ومثير جدا (آخر رد :جلاله الملك)      


خوي وزوجي احمد

منتدي قصص سكس متزوجين


إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 09-18-2011
سكساوي من الزمن الجميل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
الدولة: http:\\sexel3arab.com
المشاركات: 4,497
افتراضي خوي وزوجي احمد

انا اسمي نوف عمري 28 سنه مطلقة من سنتين . وبقولكم قصتي وسبب طلاقي
وزواجي من اخوي بعد طلاقي من زوجي . تزوجت من شخص ماحبيته وكان زوج
مجامله علشان ارضي ابوي اللي مصمم اني اتزوج ولد عمي وبعد الزواج صارت
حياتي معاه مجرد سكن في بيت واحد .. ماكان يمتعني بالجنس او يحسسني اني
زوجته احيانا يمر اسبوع مانمارس الجنس. كان بارد في الجنس ومايحب يغير
ويجدد فيه. ماكان يحب امص زبه او يلحس كسي وطيزي زي كل الازواج . وكنت
اجلس دايم قدامه وانا عريانه او لابسه ملابس جنس وهو مايعطيني بال. ومرة
شكيت لزوجت اخوي وصديقت عمري نوال وقالت لي حاولي تشوفين طريقة تغيرينه
قلت لها حاولت كثير ماقدرت. قالت لي : انه زوجها احمد -اللي هو اخوي –
فنان في الجنس وانه ينيكها في اليوم مرتين او ثلاث ومريحها كثير ويحب
المص واللحس وانه كان اول مايعرف شي وهي اللي علمته كل هذا. وقعدت تشرح
لي بعض الحركات اللي تسويها مع احمد وايش يحب اسوي له وكان قصدها انها
تعلمني كيف اتعامل مع زوجي وماكانت تعرف انها شوقتني امارس مع اخوي ..
بعد كلامها معاي عن اخوي احمد صرت اتخيله في كل وقت وكنت اتحيله مكان
زوجي وهو ينكني حتى انه لما يكون عندي احس انس نفسي اضمه واقوله نيكني.
وكثرة المشاكل مع زوجي لحد ماوصلت الطلاق ..


وبعد الطلاق رحت لبيت اهلي وماكان فيه غير امي وابوي واخوي احمد وزوجتة
وباقي اخواني متزوجين وطالعين في بيت لوحدهم . وجلست اكثر من ثلاث اشهر
وانا مولعه وكل يوم امارس العادة السرية مع نفسي. ومرة كان اخوي احمد
مسافر وزوجته موجودة قلت لها تعالي نامي عندي او انا انام عندك . قالت
انتي تعالي نامي عندي علشان ولد اخوي الصغير طارق ينام في سريرة . دخلت
غرفة اخوي ونمت في سرير نومه مع زوجته وتخيلت نفسي نايمه وجنبي اخوي .
وفي الليل وبعد مادخلنا السرير انا ونوال قربت وضميت نوال على صدري وهي
تضحك وتقول ماني زوجك شكلك مولعه كثير .. قلت اكيد مولعه وتكفين ريحيني .
قالت انا ماني رجال علشان اريحك! قلت ضميني وابوسك والحس لك وتلحسين لي
ونمارس كنك رجال.. ضميتها وبديت ابوس فيها وهي ولعت وصارت تبادلني كل شي
لحد ماقربت اشيل الكلوت حقها قامت واقفه وقالت لالا يكفي.. قمت انا
وترجيتها تريحني . وبعد ماحست اني مااتحمل وتعبانه ومحتاجه جنس قالت
بشرط. قلت امري اشرطي وانا موافقه. قالت مااحد يدري باللي راح يكون بيننا
وماتقولين حق أي واحد او وحدة وتنسين اللي راح يصير وماتطلبينه مني مرة
ثانيه .. وافقت وقلت اللي تبين انا تحت امري. رجعنا السرير وكملنا
حركاتنا الجنسيه ولما كانت تلحس فتحت درج وطلعت منه زب صناعي وقربته لفي
وقالت مصي .. واااااااااو انا تحننت لما شفته وقلت لها من وين هذا؟؟ قالت
مصي وبس ولاتسليني عن شي.. مصيت الزب وقامت ودخلته في كسي وناكتني فيه
وانا مولعه وناكتني لحد ماتعبت من الجنس وارتحت كثير وبعدها قامت ورجعت
الزب الصناعي الدرج وقالت انسي الشي هذا . انا ريحتك وخلاص .. ونما سوا
لحد الساعه 6 الصباح صحينا وتروشنا وطلعت انا للعمل في المدرسة .. ولما
كنت في العمل كنت اتخيل البارحه وايش سوينا والزب اللي مع نوال وايش قصته
؟؟


ولما رجعت بعد الظهر البيت وكانت نوال مجهزة الغداء وكان احمد راجع من
السفر وسلمت عليه وجلسنا وكانت نوال تناظرني وهي تبتسم وتغمز لي بعينها
ولما قمنا المطبخ قالت نوال وهي تضحك كيفك اليوم بعد النيك البارح . قلت
لها روعه وكل الوقت وانا افكر فيه ..وبعد يومين قلت لنوال ممكن اطلب منك
حاجة؟ ضحكت وقالت عارفه ايش تبين بس اطلبي عيوني وكل شي الا هذا.. قلت
محتاجته اليوم بس .قالت انا احتاجه كل يوم.. قلت كيف تحتاجينه كل يوم
واحمد موجود .؟؟؟. قالت وهي تضحك مالك دخل فيه ..


انا قلت لازم اعرف السر وليه ماترضى تعطيني الزب الصناعي .؟ وبعد كم يوم
كنت جالسه مع نوال في الصالون وكان ولد خوي الصغير نايم على الكنب . قلت
لنوال انتي الغالية عندي وصديقت عمري وروحي . قالت وانتي بعد . قلت ممكن
اسال سؤال محيرني وصدقيني راح يكون سر جوابك .قالت هذا سر خاص فيني واحمد
وبعدين احمد اخوك ومايصللح تعرفي اسرار اخوك .. قلت قولي عادي . قالت
لالالا ماني قايله . حاولت فيها وكنت حاطه يدي على كسها وصدرها وابوس
فيها لحد ماقالت بس بشرط ماتقولي حق احد وماتتغير نظرتك حق اخوك احمد.
قلت قولي والله لا تخافي .


قالت الزب الصناعي هذا حق احمد واحيانا ينيكني فيه علشان يثيرة الشي هذا
. قلت طيب وانتي ماتنيكينه فيه؟ قالت لالالا بس هو ينيكني بس. قلت عادي
انا كنت انيك زوجي باصابعي وكنت اتمنى عندي زب صناعي انيكه فيه . قالت
تبين الجد يانوف . قلت اكيد قولي قالت انا انيك اخوك في الزب هذا لحد
مايقوم زبه وينكني....... بس خلااااص مااقدر اكمل. قلت لها كملي عادي
طلعي اللي في قلبك وصدقيني سرك في بير وذا مافضفضتي لي وطلعتي اللي بقلبك
راح تتعبين ومافيه احد راح يوقف معاك غيري.


بعد سكوت قالت لي نوال .. انا اكتشفت يوم من الايام ان احمد يتناك من
واحد من اصحابه . قلت كيف عرفتي؟ قالت: هو قالي مرة كنا سهرانين وفاتحين
قلوبنا لبعض وقالي انه يتمنى ان الزوجه لها زب علشان تنيك زوجها . قلت له
ليه انت تحب تتناك؟ قال: انه جرب النيك وحس في حلاوته.. ومع الكلام عرفت
انه الى الان يتناك. وقلت له خلاص انا راح انيكك واريحك وبلاش صاحبك. قال
: ياليت بس انتي ماعندك زب؟ .. في البداية كنت انيكه في اصابعي وفي أي
حاجة يكون شكلها زي الزب . ومرة لما كان احمد مسافر برا اتصل فيني وقال
انه حصل زب صناعي واحجام مختلفة وراح يحاول يجيب معاه .وفعلا قدر انه
يدخل معاه اثنين . وصرت انيكه فيهم وهو ينيكني .. وهذي قصة الزب الصناعي
......


بعد كلامها هذا زادني اكثر ولع على اخوي احمد وشوق انه ينيكني .. فكرت
كيف اوصل له وينيكني..؟


ومرة طلبت الزب الصناعي من نوال وقلت لها وانا اضحك اول ماتخلصين منه
هاتيه لي امصه والحسه بعد مايطلع من طيز احمد وكسك الحلو. قالت ابشري .
وفي الليل انتظرتها لحد الساعه 2 ودخلت على نوال ومعاها الزب وقربت وهي
تضحك وحطت الزب في فمي وقالت مصي الحين وشوفي مني احمد عليه من كسي ..
واااااو لحسته ومصيته وبديت انيك نفسي فيه لحد الصباح وقمت اتروش ورحت
المدرسة وانا تعبانه منه . ولما كنت في العمل اتصلت نوال وقالت انها راح
تدخل الغرفة وتاخذ الزب علشان ترجعه مكانه. قلت لها اوكي . وبعد شهر تعبت
نوال وكانت حامل في الشهر السابع وطلب الدكتور انها تتنوم في المستشفى
علشان الجنين . ودخلت نوال المستشفى وانا اخذت طارق ولد اخوي عندي . ولما
كان طارق عندي كنت اعطيه الحليب الصناعي ومرة خلص الحليب وكان فيه علبه
جديدة في غرفة اخوي وزوجته. وكان طارق جوعان ويبكي . قلت لازم اروح
الغرفة واخذ العلبه وكانت الساعه تقريبا 1 في الليل وقلت يمكن يكون احمد
نايم . رحت ولما قربت عند باب الغرفة سمعت صوت اهات احمد وهو في الغرفة .
انا على طول ولعت وكنت لابسه بيجامه بدون ملابس داخليه .. ودخلت يدي وقعد
المس كسي وانا اسمع اهات احمد وكان يقول دخله اااه دخله بشويش اااااه دخل
..وانا ولعت اكثر وفتحت الباب بشويش وشفت اخوي وهو رافع رجوله ومدخل الزب
الصناعي في طيزه وماانتبه اني فتحت الباب ووقفت وانا عرقانه وحااره
ومولعه وشوي انتبه وقام على طول وتغطي بالبطانيه وقالي ايش جابك اطلعي
برا اطلعي .. قلت جايه اخذ حليب طارق ..


قال اطلعي برا.. طلعت ورحت للغرفة وكان طارق يبكي وماقدرت اتحمل ورجعت
وقلت لاحمد هات الحليب لطارق قال ادخلي وخذي الحليب . اخذت الحليب ورجعت
اسوي لطارق الحليب ونام . وانا جلست افكر في اللي شفته . وفي الصباح
قابلت احمد وكان زعلان ومايكلمني وكان شكله خجلان من اللي حصل وبعد يومين
جاء احمد عندي الغرفة وكان طارق صاحي ويلعب في العابه . قالي احمد: ليه
يانوف دخلتي على الغرفة؟ ليه ماطرقتي الباب قبل؟ قلت: انا جيت اخذ حليب
طارق وماكنت ادري باني راح اشوفك كذا؟ قال: انتي ايش اللي شفتيه؟ قلت :
شفت شي حلو. قال شي حلو ؟؟؟ قلت اكيد شي حلو .. انا اتمنى اسوي زيك بس
مااقدر .. انا مطقة ومجربه وعارفه حلاوة الشي هذا ومحرومه منه وانت الحين
زوجتك في المستشفى لها ثلاث ايام وماقدرت تتحمل . قال: ليه ماتتزوجين ؟؟
قلت: لو جاء احد يخطبني يستاهل راح اوافق. قال فيه اكثر من واحد خطبوك
وانتي رفضتي . قلت: اللي جاء يخطبني كبير ومتزوج وماراح يشبعني ويريحني
باللي ابيه منه . قال احمد : الله يعينك. وطلع من الغرفة .. وبعد شوي
لحقته وقلت احمد.. انا اختك وسرك سري وانا اهمك زي مانت تهمني وراح نستر
على بعض. قال: ايش اللي تبين بالضبط ؟؟ قلت: ممكن تعطيني اللي كان معاك
لما دخلت عليك الغرفة ؟ قال: ايش ؟؟ قلت: بصراحة الزب الصناعي اللي كان
معاك انا محتاجته . قال : اخاف يتعبك . قلت : محتاااجته. رحت معاه الغرفة
وفتح الدرج واعطاني الزب الصناعي وقال بس لايدري احد واهم شي نوال لاتعرف
انك اخذتيه ولازم ترجعينه قبل لاتطلع من المستشفى . قلت اوكي . واخذت
الزب الصناعي ورحت الغرفة وفي الليل بعد مانام طارق قعد العب في الزب
وامصه وانيك نفسي فيه وكنت مقفله الباب . ومرة كنت مولعه والعب بالزب
الصناعي فكرت اروح عند احمد في غرفته وينيكني وانيكه بالزب الصناعي بس
خفت انه مايوافق ويزعل وياخذ الزب مني . ولما تاكدت ان امي وابوي نايمين
ومافي البيت احد طلعت من غرفتي وانا عريانه والزب معاي وجلست عند باب
غرفة احمد ودخلت الزب في كسي وقعدت اتمحن واحاول اضرب الباب برجلي لحد
ماقام احمد وفتح الباب وحصلني عريانه والزب في كسي وكان احمد لابس كلوت
وفانيله علاق واول ماشافني قال قومي يامجنونه ادخلي لايصحى ابوي يشوفك
ويذبحك وسحبني ودخلني غرفته وقال ايش فيك ؟؟ قلت مولعه راح اتجنن ابي نيك
ةقربت منه وضميته على صدري وقلت احمد ارجوك ريحني ارجوك لاتخليني اروح
ادور احد في الشارع ينيكني . ومسكت زبه ومصيته وهو ولع وبدا يلحس في كسي
وطيزي ومسك الزب الصناعي ودلخه في كسي وصار يمص الزب لما يطلع من كسي
وانا كنت امص زبه ووقف زبه وقلت له قوم نيكني ياحبيبي .. قام وحط زبه في
كسي وصار ينيكني وهو يقول انتي قحبه يانوف انا معجب فيك من زمان وفي طيزك
الحلوه وناكني وطلع زبه ونام على بطنه وقال الحين دورك انتي نيكني بالزب
الصناعي زي مانوال تنيكني فيه .. قلت نوال تنيكك؟ قال اكيد نوال تنيكني
وتلعب في طيزي بالزب الصناعي ونفسي تنيكني انتي ونوال .. ومسك الزب انيك
فيه احمد وكان طيزه مفتوحه وقالي انه يتناك من اثنين من اصحابه كل فترة
.. قلت ليه ماتعرفني عليهم وينكوني انا ؟ قال لا هم مايحبون البنات يحبون
الشاب بس.. والحين خلاص انتي لي انا انيكك .. وانا انيك احمد وكنت ماسكه
زبه نزل المني على يدي وقالي الحسيه وهاتي الحسه من يدك ولحسته وكمل احمد
الحس في المني حقه .


وخلصنا النيك وطلعت وانا عريانه ورحت لغرفتي وتروشت ونمت وفي الصباح كنت
صاحيه بكل نشاط بعد احلى نيكه من احلى اخ . وبعد العصر راح احمد يجيب
نوال من المستشفى ورجعت البيت وكانت تعبانه شوي وقلت لاحمد انا راح اكون
معاها في الغرفة وانت خليك في غرفتي . وفي الليل قالت نوال انها كانت
تفكر فيني وهي في المستشفى وتمنت انها اعطتني الزب الصناعي . قلت لها
لالالا انا مااحتجت له كان طارق عندي وشاغل وقتي .. قالت نوال: خذي الزب
الحين وريحي نفسك ورجعيه مكانه وانا مااقدر امارس معاكي وانا تعبانه ..
قمت واخذ الزب ودخلت الحمام ولعبت في كسي وطلعت ورجعته مكانه ..


وبعد شهرين ولدت نوال وجابت بنوته حلوه وراحت لبيت اهلها علشان تجلس
عندهم فترة الولادة وتهتم فيها امها . وجلست انا واحمد اللي صار زوجي
اريحه ويريحني كل يوم لحد مارجعت نوال بعد اربعين يوم كانت احلى ايام
حياتي ورجعت امارس مع نوال كل اسبوع او اسبوعين ومع احمد كل فترة لما
تكون نوال عند اهلها زيارة ....


وتقدم لخطبتي رجل متزوج واناوافقت على طووول وقلت هذي فرصة علشان اكون في
بيت لحالي ويقدر احمد يجي عندي في أي وقت ..




o,d ,.,[d hpl] hpgn

من مواضيعي 0 ناكه في حديقة البيت
0 صديقتي المحترمه في الجامعه وانا
0 حديث الاصابع
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 09-21-2011
سكساوي مميز
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المشاركات: 277
افتراضي

ياسلام عليك
من مواضيعي
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 09-28-2011
سكساوي من الزمن الجميل
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
الدولة: سوريا
المشاركات: 3,060
افتراضي

ناااااااااااااااااااااااااااااااااار
من مواضيعي 0 الكس دا اتحداك لو شفت متله
0 اروع نيك كس وطيز
0 جارتنا ليلى --1
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 10-11-2011
سكساوي مميز
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المشاركات: 114
افتراضي

تسلم يانجم
من مواضيعي
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 04-27-2012
سكساوي مميز
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المشاركات: 98
افتراضي

مشكوررررررر
من مواضيعي
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 05-02-2012
سكساوي مميز
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 164
افتراضي

حلوووووووووووووووووخ من جد تجنن
من مواضيعي 0 Re: طلب مهم
0 Re: طلب مهم
0 تعارف
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 05-11-2012
سكساوي من الزمن الجميل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
الدولة: http:\\sexel3arab.com
المشاركات: 4,497
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 28سم مشاهدة المشاركة
ياسلام عليك

من مواضيعي 0 ثمن الخبرة
0 الشهوه
0 يوم فقدت فيه بكارتي
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 05-11-2012
سكساوي من الزمن الجميل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
الدولة: http:\\sexel3arab.com
المشاركات: 4,497
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عقاب الليل مشاهدة المشاركة
ناااااااااااااااااااااااااااااااااار

من مواضيعي 0 نجوي هايجه علي الاخر بتتناك ومش متكيفه فبتلعب في كسها علشان تجيبهم وتتاّوه + الصور
0 قصة نارية
0 شاب يفقد عذريته
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 05-11-2012
سكساوي من الزمن الجميل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
الدولة: http:\\sexel3arab.com
المشاركات: 4,497
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البلطجى 2 مشاهدة المشاركة
تسلم يانجم

من مواضيعي 0 اطعم شيفات بالمطبخ ولا ايه رايكم
0 بسمه وقصتها مع ابيها
0 زب صناعي
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
  #10  
قديم 05-11-2012
سكساوي من الزمن الجميل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
الدولة: http:\\sexel3arab.com
المشاركات: 4,497
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dress مشاهدة المشاركة
مشكوررررررر

من مواضيعي 0 بنات صواريخ موجهة لاى زب يحاول يدخل ناااااااااااااااااارررررررر!!!!!!!!!!!!!
0 هاجت عليها فعاقبت طيزها بالضرب
0 كوكتيل صور نار أتحداك لو منزلتش عليهم
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
وزوجي, احلى, جوى
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
قموره على السرير بتمص الزبر الجامد وتمص احلى مص وتتناك احلى نيك جلاله الملك افلام سكس هندي 3 03-21-2013 01:22 PM
سامح ورباب شرموطه مربربه تتناك احلى نيك فى احلى وضعيات للخصيان جنسى فحل منتدى افلام السكس العربي و الشرقي 0 06-21-2012 01:13 PM
لبنانيه جامده نيك ومولعه وشوف احلى نيك ع السرير وبعدين ع الطربيزة واسمع احلى اهات من احلى لبنانيه صوت وصوره dvd + الصور رامى الجن منتدى افلام السكس العربي و الشرقي 1 01-22-2012 05:36 PM
اجنبية جامده نيك ومولعه وشوف احلى نيك ع السرير وبعدين ع الطربيزة واسمع احلى اهات من احلى اجنبية صوت وصوره ماقلوكش + الصور رامى الجن منتدي أفلام السكس الأجنبي 1 11-08-2011 08:05 PM
جديد احلى كس عراقى ملبن يهبل بجد والبت زى القمر اتفرج على احلى نيك سكس عربي منتدى افلام السكس العربي و الشرقي 1 09-23-2011 04:20 AM


الساعة الآن 08:12 PM.


:: خريطة المنتدى - SiteMap ::

أقسام المنتدى

قسم التواصل والتعارف ونشر المعرفه بين أعضاء سكس العرب @ منتدي التعارف وتكوين الصداقات والعلاقات @ منتدى الثقافة الجنسية والإستشارات الطبيه @ منتدي أفلام السكس @ منتدى افلام السكس العربي و الشرقي @ منتدي أفلام السكس الأجنبي @ منتدي الصور السكسية @ منتدي أفلام سكس السحاقيات @ منتدى صور السكس العربية و شرقية @ منتدى صور السكس الأجنيبة @ صور السحاقيات @ منتديات القصص الجنسية المتنوعه @ منتدى فضائح مشاهير العرب و الاجانب @ منتدي القصص الجنسية @ منتديات الإداره @ تقديم شكوي أو إقتراح @ المواضيع المحذوفه ( مخالفه للقوانين أو مكرره ) @ أخبار شبكه سكس العرب @ المنتدي العام @ أفلام ومقاطع سكس عربى للموبيل @ منتدي أفلام الرقص الشرقي والسكسي @ منتدي مكتبات أفلام السكس @ منتدي مكتبات أفلام السكس العربي والشرقي @ منتدي مكتبات أفلام السكس الأجبني @ أفلام سكس الشواذ والمثليين @ صور الشواذ المثليين والخولات والجنس الثالث @ منتدي قصص سكس محارم @ منتدي قصص سكس سحاق @ منتدي قصص سكس لواط @ منتدي قصص سكس حقيقية @ منتدي قصص سكس متزوجين @ منتدي قصص سكس إغتصاب وسادية @ افلام السادية والتعذيب وغرائب السكس @ افلام كلاسيكية قديمة @ قسم طلبات الزواج بجميع انواعه @ السكس مع الحيوانات @ منتدي أفلام ومقاطع سكس للموبيل اﻷجنبيه @ منتدي قصص الحب الرومانسية @ البرامج النادرة والكاملة @ سكس أقدام النساء @ افلام سكس هندي @



Warning! You must be over 18 to enter this site .
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى سكس العرب لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها نحن لا ندعم اى كسر حقوق او برمجيات او كراكات وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية فكرية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum Arab Sex does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author .