منتديات سكس العرب
Twitter
العودة   Arab Sex Forums - منتديات سكس العرب > منتديات القصص الجنسية المتنوعه > منتدي قصص سكس محارم

منتدي قصص سكس محارم قصص سكس محارم , قصص سكس عائلات , قصص سكس خوات امهات سكس عائلي , قصة جنس عائلية , قصص جنس محارم

« آخـــر الــمــواضــيــع »
         :: مفنسه وقاعده علي ركبها والواد شغال لحس في طيزها وكسها من ورا زبعدين يركبها ويدخل زبه في طيزها (آخر رد :ali abody)       :: بنوته روعه في الجمال والجسم بتكلم خطيبها في التليفون وهايجه بتقلع وتصور جسمها العاري (آخر رد :ali abody)       :: اجمل اهات ومحن السكس شرموطه بتتفرش وتترك باجمل واعلى اهات - سكس عربى ,فتيات ليل,شاهد سكس,قصص سكس,سك... (آخر رد :جلاله الملك)       :: ,الدلع والجمال الاصلى شرموطه ملبن وتتفشخ نياكه - عرب سكس,سكس بنات. (آخر رد :جلاله الملك)       :: يمص الحلمات وينكها فى كوسها وبوقها وطيزها - تحميل ومشاهده سكس (آخر رد :جلاله الملك)       :: ركبت الزبر ونطت عليه واتناكت من زبره الواقف - تحميل سكس عربى (آخر رد :جلاله الملك)       :: جمال البياض والانوثه الجميله ونيك شديده - دونلود سكس (آخر رد :جلاله الملك)       :: بيفشخها نيك بعد ممص لوحس خرم كوسها الملبن الحليق الجامد - سكس ,طيز,طياز,بزاز,سكساوى (آخر رد :جلاله الملك)       :: اخلعى يالبوه قالها ونزل فيها مص ولعب ونيك - بينكها ويسكس فيها (آخر رد :جلاله الملك)       :: مزتين مزنوقين شدود من واد شاب يمسكوها يقطعهم نياكه - شذوذ جامد سكس عربى (آخر رد :جلاله الملك)       :: على الكنبه رقدت وفشخت وطلبت تتناك - اتفشخت نيك على الكنبه (آخر رد :جلاله الملك)       :: طالبه النيك مزه مثيره وجميله بتتفرش باجمل الاوضاع - تحميل وشاهد فيلم سكس (آخر رد :جلاله الملك)       :: ماسكه الزبر بيرفعلها رجليها وهيا تدخله بايديها - سكس ميديا فاير (آخر رد :جلاله الملك)       :: بيعزمها فى البيت ويخلعها ويفشخها نياكه اصلى وحصرى - دونلود سكس (آخر رد :جلاله الملك)       :: شربت ازازها لبيره واتناكت منها وتدخيل وتخريج روعه - سكس عربى مباشر (آخر رد :جلاله الملك)       :: بعد ماتعرت قدامه مسكها مصها ولحسها وناكها - عرب سكس (آخر رد :جلاله الملك)       :: بيطحنها نياكه وهيا نايمه ويظبط امها فشخ اصلى وحصرى - شاهد فيديو سكس (آخر رد :جلاله الملك)       :: زيت فى خرم الطيز ويفشخها نياكه خلفى - تحميل فيديو سكس (آخر رد :جلاله الملك)       :: طيز صاروخ جسم ملبن بتناك ورافعه رجلهيا خلفى مزه ممحونه نيك - تحميل سكس عربى (آخر رد :جلاله الملك)       :: جسم جامد فتاه مثيره مع عشيقها فى الاوضه بتفنس وتتناك - افلام سكس عربى (آخر رد :جلاله الملك)      


قصه شاب ناك مرات عمه حتى يبرد نار وولعت كسها الهايج

منتدي قصص سكس محارم


إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 06-08-2012
سكساوي مميز
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
الدولة: القاهره - الجيزه
المشاركات: 456
افتراضي قصه شاب ناك مرات عمه حتى يبرد نار وولعت كسها الهايج

قصه شاب ناك مرات عمه حتى يبرد نار وولعت كسها الهايج ( منقوله )
يحكى صاحب القصه مع مرات عمه فيقول
على فكره انا اول مره اكتب قصه جنسيه وسكسيه بس بصراحه انا زهقت من كل القصص لانى قريتها كلها وانا فعلا عندى قصص كتير لانى مغرم بالحريم والنساء وبموت فيهم وليا علاقات كتير اوى معاهم بس انا ححكى لكم اخر تجربه حصلت معايا وصدقونى مفيهاش كدب خالص لانى مش مضطر اكدب انا طبعا عارف ان الدنيا فيها بلاوى كتير وشفت علاقات محارم كتير بس فعلا القصص السكسيه خلت دماغى فعلا ولعت وفكرت فى مرات عمى ومرت عمى فوزيه دى حوالى 40 سنه بيضاء جدا جدا جدا متوسطة الطول مربربه وعليها بزاز اكبر بزاز شفتهم فى حياتى وطيزها انعم واطرى طيز ممكن الواحد يتخيلها المهم عمى عنده حوالى 53 سنه وعنده الكبد والسكر وهو اساسا مبيحبش مراته لانها اتجوزها من ايام الفقر ومكانشى حد راضى بيه الا هى وهو شكله يعنى مش اد كده وانا طبعا 35 سنه وطولى 180 سم ورياضى وانا متجوز من 8 سنين بس علاقاتى كتيييييييييييييييييييييييير لانى بحب النيك موت ونيكت بنات ونسوان وحتى خولات بس طبعا مش اى حد... لازم اللى حنيكها تكون على مزاجى المهم انا لاحظت ان مرات عمى دايما بتشكى من عمى وانه مش بيريحها وانه بيعاملها بعنف طبعا انا فاهم الكلام ده لانى كنت بجيب له المنشطات وكان بيقول لى انها مش عامله معاه حاجه المهم انا كنت عايز اوصل لمرات عمى وبس كنت بموت عليها وكنت بكون نايم مع اى واحده تانيه وبفكر فيها المهم هى عندها بنت عندها 20 سنه اسمها اسراء انا كنت مصاحب اسراء اوى وبذاكر لها فى كتب الكليه والكمبيوتر واى حاجه تحتاجها كنت بعملها لحد اما كلهم فعلا افتكرو انى بحبها وبقيت اروح اتكلم مع مرات عمى واروح سائل على اسراء اشوف رد فعلها المهم حسيت انها بتتدايق لما بتحس انى ملهوف على اسراء وحسيت ان خطتى حتنجح فى يوم قلت لها انتى عارفه انا بحب اسراء اوى لقيت وشها اتغير فقلت لها عشان هى بنتك وعشان شكلك وانا لومش متجوز كنت اتجوزتها عشان اعيش جنبك علطول وروحت سايبها وماشى المهم اتصلت بيا وقالت لى ابقى تعالى عشان عايزه اغير البطاقه وعمك مش فاضى وعايزاك تقولى اعمل ايه انا روحت لقيتها لابسه حلو ووشها منور المهم قلت لها على فكره العبايه دى عليكى جميله اوى وكلمتها على البطاقه ومشيت وانا حاسس انها عايزانى اتكلم فى كلام المره اللى فاتت المهم بعد كام يوم روحت لها ومكانشى فى حد فى البيت وقعدت معاها وقلت لها انا جاى عشان اشوفك لقيتها تعبانه سالتها مالك قالت لى انا منمتش من يوم ما كنت هنا قلت لها ليه قالت لى من كلامك انا عرفت ان خلاص الخطه نجحت قلت لها غصب عنى انتى فاكره يوم ما كنا فى البحر وانا كنت قاعد جنبك فى الميكروباص ويوم ما كنا فى فرح بنت عمتى وكنت جنبك علطول انا حاسس بيكى وصعبان عليا أنتى تستاهلى أحسن من كده كتير وانتى لسه فى عز شبابك طبعا هى كان وشها احمر وازرق وخلاص حسيت انها مش مستحمله حطيت أيدى على أيدها وبعدين على وركها من فوق الهدوم وقعدت اكلمها طبعا هى قالت انها بتحبنى وانى راجل ووسيم ومثقف غير عمى الفلاح اللى شغال فى الاداره الصحيه وانها خايفه نغلط سوا عشان بنتها وعشان نظرتى ليها بعد كده فقلت لها لو انتى غلطتى حكون انا كمان غلطان معاكى وأنتى معذوره من العذاب اللى أنتى فيه والأهانات ودايما خناق عشان التهرب من الجنس لانه تعبان فقالت أنا مكسوفه أقولك دا كل ماييجى ينام معايا يخلينى أدعكله أكتر من نص ساعه ومفيش حاجه وأنا أعصابى بتتعب وفى الأخر يقلى أنتى اللى بارده أنا تعبت ياخالد والدموع نزلت من عينيها وأنا حسيت أنها خلاص عايزانى أركبها حالا وأفشخلها كسها اللى مولع بس خايفه ومكسوفه فقلت لها أنا بحبك وعايز أكون معاكى علطول وكويس ان حبيبك يقدر يشوفك وتشوفيه علطول أحسن ما تحبى واحد غريب وتتعبى عشان تقابليه المهم خدتها ودخلنا أوضه عندهم وقعدت أبوس فيها حوالى ربع ساعه وأمص فى شفايفها وأحسس على بزازها وعلى طيزها وعلى ودنها وخليتها خلاص زى العجينه ولقيتها خلاص بطلت تتكلم فى موضوع أنى أبن أخو جوزها والكلام ده أتفقت معاها تانى يوم حاجى الساعه 9 وهى تكون منتظرانى على باب البيت اللى ورا دخلت وكنت طبعا مظبط نفسى وعامل حسابى لأول نيكه معاها ودخلت الأوضه وقفلنا الباب وأول ما مسكتها لقيتها بترتجف وبتترعش روحت حضنها وهى بهدومها لسه وقعدت أطبطب عليها وأبوس فيها وأقولها بحبك يا فوفا وكنت مبسوط أوى وهى اول مره حد يدلعها وروحت منزل الايشارب بتاعها وقعدت ابوس والحس فى رقبتها ووشها وودنها وهى بتاكل فيا وفى شفايفى روحت رافع هدومها ومقلعهاويالهول ما رايت ابيض واطرى جسم شفته وكانت عامله تسريحه رهيبه ولابسه قميص نوم أسود قصير وأنا شفت كده أنهبلت روحت منيمها وهاتك يا بوس فى وشها ورقبتها وبزازها وسوتها وتحسيس على طيزها وقلعتها القميص لقيت كيلوت أحمر جميل ورائع وسوتيان من نفس اللون فى لحظه كنت مخلص عليهم وكنت قلعت زيها وروحت نازل على كسها جميييييييييييييييييل اوى ووردى ووكانه بتاع بنت طبعا بقالها اكتر من 3 سنين يدوب تلعب لجوزها فى زبره وحلفت لى انها بقالها 3 سنين منزلتش المهم قعدت الحس واكل فى الكس والزنبور لحد اما غرقتنى ميه من كسها وهى ارتجفت كذا مره ولقيتها بتشدنى عليها وتفتح رجليها وانا عايز افضل اكل فى كسها وروحت قالبها على بطنها لقيت طيز اجمل من الكس الف مره وورديه وجميله والخرم طالع لفوق وتحس انه مش غاطس فى الطيز من جوه وقعدت امص والحس فيها وانيك الطيز بلسانى لحد اما هى دابت وانتهت روحت قالبها تانى على ضهرها وقعدت ابوس شويه وهى تقول انا تعبت ارحمنى انت ليه بتعذبنى انا عرفت انك ميه ميه وفنان حرام عليك دخله فى كسى زبرك شكله جميل وهى بتقول كده كان زبرى واقف زى الحديده طبعا ربنا يخلى التامول و الاريك ..المهم رحت مدخله فى كسها واحده واحده وهى بتصوت وتغنج وتشخر من المتعه واللذه وروحت رافع رجلها ورا ضهرى وقعدت انيك فيها ادخله واطلعه بالراحه وبعدين اروح دكه فيها جامد واحرك نفسى فوقها بسرعه هو تصوت زى ما تكون مسكت فى كسها الكهربا وده كله وانا عمال العب فى الحلمات الورديه بتاعت البزاز اللى مشفتش اجمل منها كبيره وطريه والحلمات ورديه وبمبى كده حاجه بصراحه خساره الواحد ما يقعدش ينيك فيها طول اليوم المهم وانا شغال نيك فيها كانت هى بتنزل زى الحنفيه وهى بتقول لى بالراحه شويه انا عامله زى اللى بتعمل حمام ميه انا حاسه انى اول مره اتناك وانا كل ما اسمع الكلام ده وابص الاقيها تحتى اهيج اكتر لانى فعلا كنت بحبها ونفسى فيها اوى لما حسيت انها جابت 3 مرات روحت نازل من عليها وهى قالت لى ايوه خليك جنبى شويه كده يا حبيبى انا عايزه احس بحضنك وانا طبعا فهمتها انى بريح شويه عشان مجبش عشان متعرفشى انى واخد حاجه وقعدت ابوس فيها تانى وروحت منيمها على بطنها وقعدت ابوس فى ضهرها كله البوسه جنب البوسه واحده واحده وبالراحه والحس بلسانى لحد اما نزلت لطيزها وقعدت ابوس وابعبص فيها وهى خرم طيزها كان ضيق اوى وكان صباعى بيوجعها قلت لها ابطل بعبصه قالت لا اعمل فيا اللى انتى عايزه انا بحبك وبموت فيك وانت اللى حسستنى انى لسه عايشه وجسمى ده اللى كان حيدبل من غيرك ده ملكك انت المهم انا مش رضيت انيكها فى طيزها من اول مره روحت رافع طيزها شويه ومدخله فى كسها من ورا وضع القطه وكل اما ادخله فى كسها وبيضى يخبط فى كسها من تحت تصوت لحد اما انا خفت حد يسمع وبعد ربع ساعه روحت منيمها تانى على ضهرها وروحت مدخله فيها وروحت معدول بيها بقيت انا نايم على ضهرى وهى قاعده فوق زبرى وقعدت تقوم وتقعد وتصرخ وتصوت جيت ارجعها على ضهرها تانى قالت لى لا خلينى كده هات لبنك فيا وانا بجيب معاك وفى نفس اللحظه لبنى نزل مع لبن كسها وهى بتصوت وتخربش فى صدرى وراحت نايمه على صدرى 5 دقايق وهى يدوب قادره تاخد نفسها وبعد كده قعدت تبوس فيا وفى صدرى ونزلت لبطنى وزبرى لحست اللبن من عليه ونامت جنبى شويه وانا قمت روحت لاعب لها فى طيزها شويه وكسها شويه وقعدت ابوسها على طيزها وبزازها الللى بصراحه اجمل ما فيها بس مش عارف ايه اجمل من ايه قالت لى مش حتكرهنى قلت لها مستحيل قالت ولا حتبص لى بصه وحشه قلت لها لو حصل يبقى حتبصى لى نفس البصه راحت راميه نفسها فى حضنى وادتنى بوسه طويييييييييييييييييييييييييييييييييله وقامت جهزت لى فطار لذيذ وقمت روحت على ميعاد بعدها ب3 ايام



rwi ahf kh; lvhj uli pjn dfv] khv ,,guj ;sih hgihd[ kh; lvhj ,,guj hgih]n pjn dfv] ahf ;sih uki

من مواضيعي 0 بدور على علاقه بمدام واحده فقط كبيره عقل صادقه ومحتاج العلاقه الصادقه والسريه التامه
0 مأساة الأم الأرمله تزوجت من إبنها سرا و حملت منه
0 المشاركات الخاصه بالمسابقه ( ممنوع وضع أى رد قبل أنتهاء مده المسابقه )
__________________
بدور على علاقه بمدام واحده فقط كبيره عقل صادقه ومحتاج العلاقه الصادقه والسريه التامه
ليس تكون أساسها الجنس فقط
بل يكون أساسها الاستقرار العاطفى والذهنى والحب
ويجمع بينا المتعه بجمبع أنواعها من جنس رومانس وسادى أى ضرب على الطيز عريانه
وتكون بالسرير شرموطه وهايجه ومع الأحترام الكامل لخصوصياتها
ووضعها لو زوجه أو أرمله أو مطلقه
أنا موظف محترم 47 عامآ
موبايلى بالتوقيع 01281472337

التعديل الأخير تم بواسطة elzbeer ; 06-08-2012 الساعة 05:00 AM
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 06-09-2012
سكساوي عظيـم
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 658
افتراضي

موضوع فى غاية الروعه
من مواضيعي
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 06-09-2012
سكساوي مميز
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
الدولة: القاهره - الجيزه
المشاركات: 456
افتراضي

شكرا عزيزتى على مرورك تقبلى تحياتى لشخصك
من مواضيعي 0 مرات عمي فشخت كسها على زبرى ناكتني وأنا نايم
0 أنا والمتقبه قصه حقيقيه وليسه خياليه
0 قصه شاب ناك مرات عمه حتى يبرد نار وولعت كسها الهايج
__________________
بدور على علاقه بمدام واحده فقط كبيره عقل صادقه ومحتاج العلاقه الصادقه والسريه التامه
ليس تكون أساسها الجنس فقط
بل يكون أساسها الاستقرار العاطفى والذهنى والحب
ويجمع بينا المتعه بجمبع أنواعها من جنس رومانس وسادى أى ضرب على الطيز عريانه
وتكون بالسرير شرموطه وهايجه ومع الأحترام الكامل لخصوصياتها
ووضعها لو زوجه أو أرمله أو مطلقه
أنا موظف محترم 47 عامآ
موبايلى بالتوقيع 01281472337
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiTweet this Post!
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
نار, ناك, مرات, وولعت, الهادى, حتى, يبرد, شاب, كسها, عنه, قصه
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
انا نفسي اتعلم السكس على ايد وحدة خبري 18sana منتدي التعارف وتكوين الصداقات والعلاقات 1 06-17-2012 05:11 AM
شرموطة خليجية قاعدة على الانتريه تلعب فى كسها الهايج وتحط السيجارة فى كسها سكس عربي منتدى افلام السكس العربي و الشرقي 1 11-10-2011 04:29 AM
سكس لبنت تقدم بزازها لمدير النادي علي طبق جاهزة بلبس النيك في النادي لعشاق السكس الرياضي سلمى سكس منتدي أفلام السكس الأجنبي 0 10-30-2011 02:14 PM
صور مراهقة شقراء مثيرة بتلعب فى كسها الهايج سكس عربي منتدى صور السكس الأجنيبة 1 08-12-2011 09:40 PM


الساعة الآن 11:20 AM.


:: خريطة المنتدى - SiteMap ::

أقسام المنتدى

قسم التواصل والتعارف ونشر المعرفه بين أعضاء سكس العرب @ منتدي التعارف وتكوين الصداقات والعلاقات @ منتدى الثقافة الجنسية والإستشارات الطبيه @ منتدي أفلام السكس @ منتدى افلام السكس العربي و الشرقي @ منتدي أفلام السكس الأجنبي @ منتدي الصور السكسية @ منتدي أفلام سكس السحاقيات @ منتدى صور السكس العربية و شرقية @ منتدى صور السكس الأجنيبة @ صور السحاقيات @ منتديات القصص الجنسية المتنوعه @ منتدى فضائح مشاهير العرب و الاجانب @ منتدي القصص الجنسية @ منتديات الإداره @ تقديم شكوي أو إقتراح @ المواضيع المحذوفه ( مخالفه للقوانين أو مكرره ) @ أخبار شبكه سكس العرب @ المنتدي العام @ أفلام ومقاطع سكس عربى للموبيل @ منتدي أفلام الرقص الشرقي والسكسي @ منتدي مكتبات أفلام السكس @ منتدي مكتبات أفلام السكس العربي والشرقي @ منتدي مكتبات أفلام السكس الأجبني @ أفلام سكس الشواذ والمثليين @ صور الشواذ المثليين والخولات والجنس الثالث @ منتدي قصص سكس محارم @ منتدي قصص سكس سحاق @ منتدي قصص سكس لواط @ منتدي قصص سكس حقيقية @ منتدي قصص سكس متزوجين @ منتدي قصص سكس إغتصاب وسادية @ افلام السادية والتعذيب وغرائب السكس @ افلام كلاسيكية قديمة @ قسم طلبات الزواج بجميع انواعه @ السكس مع الحيوانات @ منتدي أفلام ومقاطع سكس للموبيل اﻷجنبيه @ منتدي قصص الحب الرومانسية @ البرامج النادرة والكاملة @ سكس أقدام النساء @ افلام سكس هندي @



Warning! You must be over 18 to enter this site .
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى سكس العرب لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها نحن لا ندعم اى كسر حقوق او برمجيات او كراكات وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية فكرية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum Arab Sex does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author .